Hallerbos

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Post Reply
fille
Mountainbiker

Post by fille »

Hé, japske

G'hebt er ondertussen nog een half uurke afgepitst gij!
Neem toch maar 10u30 , ik moet bijna 45min rijden naar ginder.
Japs
Mountainbiker

Post by Japs »

Ok, 10.30u it is.

GT dude wrote:
oh ja, ik zit nog op wintergewicht dus verwacht geen grote dingen van me :oops:
Je hebt nog een week om te trainen he :P Nee, zal bij mij ook gene vette zijn. Beetje amuseren he.
fille
Mountainbiker

Post by fille »

Awel die moet ik onthouden! Klinkt zelfs sportief.

Ik zit ook al drie jaar op wintergewicht !! :D
Fry
Mountainbiker

Post by Fry »

ziet da ge sebiet maar in form zijt
Japs
Mountainbiker

Post by Japs »

Bwah ja. Ben nog aan 't twijfelen of ik er klikpedalen of platforms opgooi. Was raar om na enkele maanden met platforms te rijden terug klikpedalen op te zetten.
Gisteren nog kettingblad, cassette en ketting vervangen. Ook mijn achterste remblokken (schijfrem) waren tot op het ijzer versleten. Zagen er nog redelijk uit tot de toertocht van Lot. Maar daarna dus alles compleet weg. Gisteren nog enkele winkels gedaan op zoek naar nieuwe blokjes, maar overal moesten ze nog binnenkomen. Gelukkig had ik vroeger eens een reservesetje gekocht. Maar vooraan zullen ze binnenkort toch ook vervangen moeten worden.
Fry
Mountainbiker

Post by Fry »

ja de freeride was super leuk, er werden zieke dingen uitgehaald vandaag in het hallerbos, echt ziek ziek ziek, zieke afdalingen, zieke drops, zieke jumps en zieke gaps, en kben maar 4 keer op mijn doze gegaan =D>
marzokki NQH
Mountainbiker

Post by marzokki NQH »

ola, ik zie nu dat er daar een leuk tochtje heeft plaatsgevonden.
zijn er foto's van? of een kaartje ofzo, dan kan ik ooit is op ne lange zomerdag gaan zoeken naar waar gijlie u zo geamuseerd hebt ;-)

gt: met welke velo zijt ge nu gegaan?
Fry
Mountainbiker

Post by Fry »

Viper natuurlijk, om mijn abubacas met 180 roll outs te kunne forceren op die steile bos taluds
Japs
Mountainbiker

Post by Japs »

Helaas geen foto's. Volgende keer neem ik zeker mijn digitale camera mee.
Ja er werd daar zwaar gefreeride. Kon zo op film en concurreren met NWD... :roll: :P
Fry
Mountainbiker

Post by Fry »

Japs wrote:Helaas geen foto's. Volgende keer neem ik zeker mijn digitale camera mee.
Ja er werd daar zwaar gefreeride. Kon zo op film en concurreren met NWD... :roll: :P
geen gezever, mijn bails waarbij mij velo wegkatapulteerde zo de groeve af waren echt wel sjiek, en ik breng volgende keer ook mijn digitale camera mee
Post Reply