ik vind da de max als't er eenen aanzet met gedacht da'k een "groentje" ben...kawa wrote:Lach er maar mee...ducman wrote:met die redenering gaade u wel eens mispakken, ik heb ook een nr plaat die begint met een W, maar ik rij al 19jaar met de moto, ik koop om de 2 jaar wel een nief masschien...angelo. wrote: Ligt eraan op welk gebied. Zijn motonummerplaat begint toch met een W dus daar is hij wel een beginner of een Watje.![]()
ducman, als je een nieuw machien koopt moet je toch geen nieuwe plaat aanvragen..?
Ik heb er geld voor over om mijn MHY 206 van weleer terug te krijgen.![]()
Met die fucking W-plaat voel ik me echt een groentje....
Post je (sportieve) prestaties van de dag
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
- J.E.
- Mountainbiker
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Gisteren 160 km op fietsroute.
Thuis (As) naar Eksel bij een kameraad, van Eksel terug naar As via Helchteren.
Van thuis naar Eksel via Rotem, kanaal tot St-Huybrechts-lille. Neerpelt, Overpelt, Kleine Brogel en Eksel...en dan naar As...
De laatste paar kilometers waren teveel aan.
Een beetje te veel denk ik (8h23' op de zadel)...pien aan miene poep
en den hele tijd op de grote tandwiel gereden
Thuis (As) naar Eksel bij een kameraad, van Eksel terug naar As via Helchteren.
Van thuis naar Eksel via Rotem, kanaal tot St-Huybrechts-lille. Neerpelt, Overpelt, Kleine Brogel en Eksel...en dan naar As...
De laatste paar kilometers waren teveel aan.
Een beetje te veel denk ik (8h23' op de zadel)...pien aan miene poep
Ik heb de zaterdagvoormiddag de helft vd Hagelandse Classic gereden, just geen 70 km.
17 hellingen, waaronder enkele vd graafste die ge binnen een straal van 100 km kunt vinden
Dikke fun, en een paar keer off-road gegaan op stukjes die ik kende vd chrono.
Kletsnat geworden en in Herselt aangekomen nog rap de plezantste stukjes vd groene lus gereden (op mijn slicks in de modder!)
Geen klos grip, maar wel veel speed! LEKKER!!!
17 hellingen, waaronder enkele vd graafste die ge binnen een straal van 100 km kunt vinden
Dikke fun, en een paar keer off-road gegaan op stukjes die ik kende vd chrono.
Kletsnat geworden en in Herselt aangekomen nog rap de plezantste stukjes vd groene lus gereden (op mijn slicks in de modder!)
Geen klos grip, maar wel veel speed! LEKKER!!!
Na vakantie op hoogte is m'n gemiddelde gestegen van 23,8 naar 26,2 op die afstand op de baan, gemeten met GPS. Met fully, modderband achter, NN voor. 32 vind 'k wel èrg hard, tijd om competitie te rijden zou 'k zo zeggen....scott zot wrote:zaterdag 11km gaan lopen in +/- 45min
zondag 50 km gaan mtb op de baan met een gem. van 32
Ben toch een beetje trots op mezelf