Mtb-Calpe --- Costa Blanca

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Spark
Mountainbiker

Post by Spark »

den wakkere bakker gits wrote:Ik kom dus naar daar in de krokus volgend jaar we zijn nu met z'n tweeën misschien zijn er nog die mee willen en vakantie hebben maak jullie maar kenbaar. Hoe meer zielen des te meer vreugde. Ik ben zelf 33j. en degene die nu al zeker meegaat is 17j Dus op leeftijd word je niet afgeschreven :lol:
Krokusvakantie is van 23/2 - 1/3
K'begin nu al te dromen in september naar de Provence coté van de ventoux die ik driemaal offraod wil proberen in 1dag (grandonneur's titel die vorig jaar mislukt is) en dan naar calpé :drunk: :drunk: :drunk: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

Sjieke foto's lion ben jij het die me al een mailken gezonden heeft?

Gelukzakken :( :( :(
lion
Mountainbiker

Post by lion »

luc en Marijke in Calpe niet alleen om te zonnen !

Image

Image

Image

Image
niet alles lukt he
AMG
Mountainbiker
Location: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON

Post by AMG »

Schitterend, de krokus kan er niet snel genoeg zijn. :-D :-D
lion
Mountainbiker

Post by lion »

Gene op de olta-calpe
Image

voldaan en op naar een drink
Image
AMG
Mountainbiker
Location: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON

Post by AMG »

fantastisch
Spark
Mountainbiker

Post by Spark »

AMG wrote:fantastisch
Ik ga moeten kijken dat ik op dit topic niet meer geraak. Kun je dit blokeren? #-o
Want OOOOOO wat ben ik jaloers zeg !!
Jan E
Mountainbiker

Dagtocht 23-7-2008

Post by Jan E »

Vlaamse mtb-ers ruiken elkaar al van verre. Want toen Eddy, Peter en ik een dagtochtje zouden gaan doen richting de Bernia, sloten zich spontaan twee andere Vlamingen aan. Van de toffe tocht, onder leiding van Eddy, zijn geen foto's gemaakt. Dat had natuurlijk wel gemoeten, want zowel de onverharde klim als de spectaculaire en zeker niet ongevaarlijke afdaling over een single trail waren super.
Wel een foto van een van de vele lekke banden van Peter en de relaxte weg terug naar Calpe.
Woensdag de 30ste gaan we weer een tochtje maken, nu naar het achterland van Pego.
Image
Image
Image
raceface
Mountainbiker
Location: granville mahone ml beachbike, granville pulse-sid-full xt, yaabaa 499 trialbike

Post by raceface »

den wakkere bakker gits wrote:Ik kom dus naar daar in de krokus volgend jaar we zijn nu met z'n tweeën misschien zijn er nog die mee willen en vakantie hebben maak jullie maar kenbaar. Hoe meer zielen des te meer vreugde. Ik ben zelf 33j. en degene die nu al zeker meegaat is 17j Dus op leeftijd word je niet afgeschreven :lol:
K'begin nu al te dromen in september naar de Provence coté van de ventoux die ik driemaal offraod wil proberen in 1dag (grandonneur's titel die vorig jaar mislukt is) en dan naar calpé :drunk: :drunk: :drunk: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

mij mag je ook inrekenen nadat ik die foto's bekeken had ben ik meer dan
overtuigd. :d:d:d

MVG bram
Spark
Mountainbiker

Post by Spark »

raceface wrote:

mij mag je ook inrekenen nadat ik die foto's bekeken had ben ik meer dan
overtuigd. :d:d:d

MVG bram
Had ik wel gedacht =D> ** gelukzak **
AMG
Mountainbiker

Post by AMG »

@Spark; regel een loopbaanonderbreking of verlof zonder wedde of iets in dien aard zodat ge wel mee kunt. :lol: :lol: :lol:
Post Reply