27/07/2008 Droeshout-Opwijk

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

Belangrijk om te weten tot hoe laat jeje mensen aan de bevoorradingen laat staan.
als je vertrek tot 10u toelaat,op de lange afstanden, dan kan het wle eens zijn de de bevoorraders iets langer op hun post moeten blijven
das niet te onderschatten

Streets
crash biker
Mountainbiker

Post by crash biker »

Zal er deze keer opnieuw bij zijn,...zonder gips ! :-D =D>
Fredrik
Mountainbiker

Post by Fredrik »

Helaas geen marathon afstand ?
Met dit mooie weer zeker leuk om te doen
morris
Mountainbiker

Post by morris »

Nog een pogingske: tot hoe laat kunnen we zondag starten ?
morris
Mountainbiker

Post by morris »

Iemand een idee hoe ik de organisatoren kan bereiken ? Heb, via de website van KWB Droeshout, al een mailtje gestuurd, maar tot nu nog geen antwoord op de vraag tot hoe laat er kan gestart worden :-?
zoveelstebiker
Mountainbiker

Post by zoveelstebiker »

mailt is naar kris , kheyvaert@INEX.BE die zou normaal wel moeten kunnen antwoorden , tot zondag ik ga zondagmorgen normaal de pijlen nog is checken ...
crash biker
Mountainbiker

Post by crash biker »

morris wrote:Iemand een idee hoe ik de organisatoren kan bereiken ? Heb, via de website van KWB Droeshout, al een mailtje gestuurd, maar tot nu nog geen antwoord op de vraag tot hoe laat er kan gestart worden :-?
Was deze middag tijdens het bepijlen nog sprake over uw vraag en DE KRIS beloofde om vanavond nog te antwoorden.
("voor de langste afstand zou er tot 10u kunnen gestart worden" ; als ik me niet vergis)
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

crash biker mag ik effe uwe nick gebruiken ?? ik heb em alvast veel eer aangedaan vandaag.
In een parkske tegen de wijk ergens tegen asse serieus tegen de vlakte gegaan, samen met enkele straf in bergaffers het park ingereden en al bij de eerste bocht uitgeschoven op de dollemite.
Uiteindelijk wel de rit helemaal uitgereden met de sterk gehavende knie, net thuis van spoed met enkele draadjes in de knie.

Over de rit zelve dan;
steek de TT van Wemmel, Merchtem en de Hopduvels in een mixer en je krijgt het parcours van vandaag voor de wielen.
Ondanks alles toch genoten van de rit met weinig stroken asfalt in, het gemiddelde wel wat laten zakken na de crash tot 19.3 en 441 hm's.

Bedankt Willie en co voor de eerste zorgen aan de finish.

Massini 8)
fredje_76
Mountainbiker

Post by fredje_76 »

Massini wrote:steek de TT van Wemmel, Merchtem en de Hopduvels in een mixer en je krijgt het parcours van vandaag voor de wielen.
Inderdaad... Neem er nog een slechte bepijling bij, een bevoorrading die blijkbaar uitgeput was tegen een uur of 10 en veel tegenliggers omdat er blijkbaar een andere TT dezelfde weg maar in tegengestelde richting nam en je hebt een TT die de naam "boerentocht" waardig is... :roll:

Maar... contradictio in terminis: we hebben er toch van genoten en het gratis drankje en drinkbus aan de aankomst werkten zalvend ! :wink:

M.a.w. we hebben al betere TT'en gereden, maar blijven beseffen dat een TT organiseren geen sinecure is ! :wink:
crash biker
Mountainbiker

Post by crash biker »

Massini wrote:crash biker mag ik effe uwe nick gebruiken ?? ik heb em alvast veel eer aangedaan vandaag.
In een parkske tegen de wijk ergens tegen asse serieus tegen de vlakte gegaan, samen met enkele straf in bergaffers het park ingereden en al bij de eerste bocht uitgeschoven op de dollemite.
Uiteindelijk wel de rit helemaal uitgereden met de sterk gehavende knie, net thuis van spoed met enkele draadjes in de knie.

Massini 8)
Da was inderdaad geweldige schuiver #-o
"Draadjes in gehavende knie" : blijkbaar was er dan ook meer aan de hand dan een paar schaafwonden, zoals jezelf zei.......

Alleszins een voorspoedig herstel !
Post Reply