Ik moet woensdag mijn frame binnendoen (scalpel frame 2003) en twijfel nog sterk tussen een tweedehands fatty met 1,8 balhoofd of mijn reba gebruiken en een 1,8 / 1,5 balhoofd.
Het tweede komt natuurlijk zwaarder uit .
Maar is het eerste de investering waard? (de fatty dus)
mvg Cuby
veergedrag fatty / reba team
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
fatty
Lefty is geen optie wegens niet compatibele wielset. fatty is een optie maar ik krijg hier niet echt een gefundeerd antwoord. Als niet fatty-gebruiker weet ik nu niets meer. Trouwens respecteert Cannondale zichzelf dan ook niet als ze Fox-vorken monteren? 
Ik zou graag iets te weten komen over het verschil tussen deze vorken, en ja ik heb reeds de zoekfunctie gebruikt maar daar is de info niet echt toereikend. Ik ziie daar dingen bij een fatty als "goed als hij werkt..." Dat is niet echt hoopgevend.
Ik zou graag iets te weten komen over het verschil tussen deze vorken, en ja ik heb reeds de zoekfunctie gebruikt maar daar is de info niet echt toereikend. Ik ziie daar dingen bij een fatty als "goed als hij werkt..." Dat is niet echt hoopgevend.