Bikechallenge Polen 2008

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Qube
Mountainbiker

Post by Qube »

Do odstąpienia dwa miejsca na Bikechallenge za 1200 pln/ osobę. W grę wchodzi tylko przejęcie obydwu miejsc. Kontakt na priv.

Oferta ważna do 25.06.2008 do godz. 10.00. To ostatni termin by się wycofać i odzyskać kasę od orga.
Dat ik dat niet gezien had... :roll: :-D :wink: ... Ik wist zelf niet dat er een forum was van de BC

Ik zoek eigenlijk eentje 2de hands, ik ben niet van plan om alle ritten mee te rijden. Ik ga 2 Teamgenoten voorzien van een bevoorrading, ik vertrek dan wat vroeger en wacht ze op km x op met een drinkfles dan zet ik mijn tocht verder en wens dan toch niet "zwart of grijs" te rijden.

Mischien doe ik dat wel per koerfiets. Zijn er daar rustige baantjes te vinden zoals in onze Ardennen of zijn het allemaal snelwegen van punt A naar B.
.:Roel:.
Mountainbiker
Location: CUBE LTD1; Specialized Epic 07 (Expert); Commencal VIP Nuts 5

Post by .:Roel:. »

Qube wrote:
Do odstąpienia dwa miejsca na Bikechallenge za 1200 pln/ osobę. W grę wchodzi tylko przejęcie obydwu miejsc. Kontakt na priv.

Oferta ważna do 25.06.2008 do godz. 10.00. To ostatni termin by się wycofać i odzyskać kasę od orga.
Dat ik dat niet gezien had... :roll: :-D :wink: ... Ik wist zelf niet dat er een forum was van de BC

Ik zoek eigenlijk eentje 2de hands, ik ben niet van plan om alle ritten mee te rijden. Ik ga 2 Teamgenoten voorzien van een bevoorrading, ik vertrek dan wat vroeger en wacht ze op km x op met een drinkfles dan zet ik mijn tocht verder en wens dan toch niet "zwart of grijs" te rijden.

Mischien doe ik dat wel per koerfiets. Zijn er daar rustige baantjes te vinden zoals in onze Ardennen of zijn het allemaal snelwegen van punt A naar B.
Probleem is net dat er daar vrijwel geen snelwegen zijn, en dat ze dus maar die baantjes gebruiken om te vlammen :wink:

Toch denk ik dat het wel te doen is met de racer.
Je krijgt bij de start ook de GPS track, dus dan kan je mooi zien waar jou route de onze kruist ...
.:Roel:.
Mountainbiker
Location: CUBE LTD1; Specialized Epic 07 (Expert); Commencal VIP Nuts 5

Post by .:Roel:. »

Zet uw zonnecrème al maar klaar want voor dit WE wordt het daar al boven de 30 graden ....

Tot van't WE :wink:
flupke73
Mountainbiker

Post by flupke73 »

.:Roel:. wrote:Zet uw zonnecrème al maar klaar want voor dit WE wordt het daar al boven de 30 graden ....

Tot van't WE :wink:
amuseer jullie,
en roel: speelt dat fietske daar niet kwijt hé
'k wil de verhalen achteraf ook wel eens horen
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

@ roel.

De keuken zit ineen :wink: ,
mja volgend jaar had ik heel misschien ook plannen om nog eens mee te doen solo, maar daar heeft mijn madam een stokske voor gestoken, die wil nu met z'n 2kes op reis gaan (wie doet dat tegenwoordig nog :^o ), ik heb haar het voorstel gedaan om mee te gaan naar ginder en dan met de andere dames maar ganse dagen te gaan shoppen, maar in de Poolse shopcultuur heeft ze precies geen goed oog #-o
Nu ja kheb nog een gans jaar om een oplossing te bedenken.

Aan iedereen dat gaat, ge gaat u goed amuseren zenne en zweten ga je doen met liiiiiters :-D
Ik kijk al uit naar de foto's [-o<
Qube
Mountainbiker

Post by Qube »

Ook Anja en Dirk van teamNomaDesk.com vertrekken morgen, voor de 2de keer, naar de MTB challenge op de grens van Polen & Tsjechië. Omdat ik nog steeds vermoeid blijf en 8 dagen racen niet aan de orde is volg ik deze 2 teamgenoten met mijn massagetafel in de koffer ;). Overdag probeer ik met de fiets zelf een tochtje te doen en het parcours te kruisen aan de hand van mijn GPS.

Volg onze avonturen op de teamNomaDesk.com homepage

Pozdrawiamy Jurgen
pacer
Mountainbiker

Post by pacer »

Roelke, burn those trails man!!!!! Alle succes morgen voor u en Robert en de Belgen!!!!

Volgend jaar rij ik den Beskidy of den Bikechallenge terug, Polen rocks!!!!!
pacer
Mountainbiker

Post by pacer »

Belgen goe bezig, tegen die profs van DHL-Author efkes leiding gepakt.

Chapeau!!!

Ons Roelke is ook goe bezig!
Peter G
Mountainbiker

Post by Peter G »

Vandaag laatste etappe. Dagelijkse verslaggeving op onze site teamNomaDesk.com

Gisteren in thriller in het team van Kris (die met ons een huisje delen).
pacer
Mountainbiker

Post by pacer »

Chamizo boys gewonnen!! Straf, tegen profs!!!

Roel, super man, zeer stevige prestatie, zeer regelmatig, en dat zonder ahum training? :wink:

Ns zien dat ik zonder training wales kan rijden :wink:

Respect voor de finishers!!!
Post Reply