regio heusden-zolder
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Zonhoven is veel droger, maar een pak minder tarmac, tenzij ge natuurlijk vertrekt vanuit de startplaatsten die eigenlijk ver van de Teut liggen. Ik woon namelijk op 250 meter van de blauwe route dus ja...
Heusden-Zolder is veel modderiger dan Zonhoven, zeker met de temperaturen van de komende dagen.
Die van Zonhoven vind ik persoonlijk wel wat kort, daarom dat ik ze meestal doe samen met de groene van Genk, maar dan is het wel tegen de 50 - 60 km.
Voor mij maakt het niet zoveel uit waar ik fiets, ik doe het toch puur voor het plezier.
Heusden-Zolder is veel modderiger dan Zonhoven, zeker met de temperaturen van de komende dagen.
Die van Zonhoven vind ik persoonlijk wel wat kort, daarom dat ik ze meestal doe samen met de groene van Genk, maar dan is het wel tegen de 50 - 60 km.
Voor mij maakt het niet zoveel uit waar ik fiets, ik doe het toch puur voor het plezier.
-
pctunner01
- Mountainbiker
Post by pctunner01 »
zeg maar als je wat wil afspreken . de afstand 50-60 zegt me zeker wel wat .
die van genk enkel nog nooit gereden . ik rijd meestal het parcour op waar van je uit zolder blauwe route . af kan richting zonhoven zo over dat fietsbaantje en zo het parcour op in die zand valkte .
moest je een weekendje tijd hebben laat ma weten . en mss nog iemand hier opt forum . kom wel met de fiets af dan. dus nie de fiets op de auto hangen.
shit weeral misse account lol
die van genk enkel nog nooit gereden . ik rijd meestal het parcour op waar van je uit zolder blauwe route . af kan richting zonhoven zo over dat fietsbaantje en zo het parcour op in die zand valkte .
moest je een weekendje tijd hebben laat ma weten . en mss nog iemand hier opt forum . kom wel met de fiets af dan. dus nie de fiets op de auto hangen.
shit weeral misse account lol
-
pctunner01
- Mountainbiker
Post by pctunner01 »
ja ik kan dees weekend. zeg ma wanneer jouw best uit komt opzaterdag kan ik enkel namiddag of avond en zondag kan ik een ganse dag .
-
pctunner01
- Mountainbiker
Post by pctunner01 »
ja zie je zaterdag om 8 uur zitten s'avonds wel te verstaan . en waar zou je wille af spreken want kom van uit hasselt met de fiets zo door zonhoven centrum en zo richting de route