Hallo Bikers,
Op 8 en 10 augustus is het weer zover. Dan wordt voor de 11de maal de Hoebelbike toertocht georganiseerd. Het wordt stilaan een begrip in het MTB wereldje.
Wij zijn er klaar voor om weer meer dan 1 300 bikers het naar hun zin te maken en laten kennis te maken met het Pajottenland en de zennevallei.
Op vrijdag 8 augustus organiseren we een avond/nachttocht. We gaan van start om 18u en dit voor een afstand van 33 km. Je kan inschrijven tot 22u en deelname bedraagt 3 euro. Na de tocht kan je nog even nakaarten en de benen los dansen op de After Bike party.
Zondag 10 augustus worden jullie verwacht voor volgende afstanden 15, 33, 55, 80 en 100 km. Voor de 80 en 100 km kan je je al inschrijven vanaf 7u tot 9u. Inschrijven voor de andere afstanden kan vanaf 8u tot 10u 30. De deelnameprijs bedraagt respectievelijk 6 en 4 euro.
Wij hebben in ruil voor jullie volgende zaken in petto: ruime bevoorradingen, bike wash, douches, technische assistentie en hulppost van het Rode Kruis. De eerste 1000 deelnemers krijgen een kleine attentie.
Het thema van dit jaar is re-cycling. Wij proberen ook ons steentje bij te dragen om de afvalberg te verminderen. Overal zullen er afvaleilandjes voorzien worden om het afval selectief in te zamelen.
Meer info op www.hoebelbike.be.
Deze tocht gebeurt i.s.m. de gemeentelijke sportdienst van Sint-Pieters-Leeuw.
Tot dan
Hoebelbike 2008: 8 en 10 augustus
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Hallo Fry,
Je kan ook al vroeger starten vrijdagavond, maar dan mis je het unieke aan de nachttocht. Een van onze leden is wel verschillende lampen met LED verlichting in elkaar aan het steken. Misschien kan je een exemplaar lenen voor de avond. Ik zal hem eens aanspreken.
Minor detail: het is de 11de editie. :)
Greetz,
Joachim
Je kan ook al vroeger starten vrijdagavond, maar dan mis je het unieke aan de nachttocht. Een van onze leden is wel verschillende lampen met LED verlichting in elkaar aan het steken. Misschien kan je een exemplaar lenen voor de avond. Ik zal hem eens aanspreken.
Greetz,
Joachim
Of ik kan vroeger starten en daarna nog ne langen apres-bike doen ehJoachimDG wrote:Hallo Fry,
Greetz,
Joachim
Indeed
Inderdaad dat is ook een mogelijkheid. Dit jaar staan er weer verschillende streekbieren op de kaart. Vooral de Réne Cuvee Kriek en Geuze. Naast de klassiekers blonde en donkere Leffe.
Gisteren nog eens de pijlen, tijdens de nachttocht van Bogaarden getest en zijn unaniem goedgekeurd.
Joachim
Gisteren nog eens de pijlen, tijdens de nachttocht van Bogaarden getest en zijn unaniem goedgekeurd.
Joachim
Fry wrote:Ik woon in vlezenbeek en ben na een paar jaar afwezigheid zeker van de partij voor de 10de. De nachttocht weet ik niet of ik die ga meerijden, kheb niet echt goeie verlichting om echt 's nachts het pad te verlichten.
Fry,
Ik wil u wel mijn koplamp lenen (batterijen incl.) . Ik heb nog stuurverlichting en die geeft eigenlijk al meer dan genoeg. Het is nog wel een prototype maar al meermaals getest (andere nachttochten, 24 uur kester) en goed bevonden.
Laat maar iets weten als je ze nodig hebt.
Hendrik
hoogtemeters
De hoogtemeters voor de 80 en de 100 km schommelen tussen de 800 en 1000 meters. Dit is een antwoord op een discussie 10/08/2008 - Vlezenbeek.
Dit jaar hopen we de sabotage van de bewegwijzering tegen te gaan. Het parcour wordt bepijld met plastieken pijlen van de gemeentelijke sportdienst en zijn vastgestript.
Greetz,
Joachim
Dit jaar hopen we de sabotage van de bewegwijzering tegen te gaan. Het parcour wordt bepijld met plastieken pijlen van de gemeentelijke sportdienst en zijn vastgestript.
Greetz,
Joachim
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Eventueel zoals in de Ardennen met kalk de markeringen aanbrengen op sommige plaatsen?
Indien we 's vrijdags om 18.00 starten voor de avondtocht, moet dit wel te doen zijn zonder verlichting, of vergis ik me?

Indien we 's vrijdags om 18.00 starten voor de avondtocht, moet dit wel te doen zijn zonder verlichting, of vergis ik me?