hallo ik heb terug een fiets en nu wil ik wel eens wat meer leren kennen van limburg . ben van omstreek hasselt . en heb vervoer kan gerust wat kilometers rijden een een deftige tempo . wedstrijd ritme's mtb ben ik wel niet gewoon . kwestie elkaar niet dood te rijden laat jullie toffen reactie's ma achter .
al lijkt het me leuk met wat mannen en of vrouwen van hier wat te regelen en dan te gaan bike .
onder het moto weer of geen weer trappe moet je toch weer .
heb nog een ganse week verlof . dus
regio hasselt
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
-
pctunner01
- Mountainbiker
Post by pctunner01 »
waar ligt jouw lat van professioneel . ben ook geen pro maar hou wel van wat door trappe .en wat springe en het nodige schuif werk .
laat maar wat wete als je dan zin hebt en we kunnen beide valt er wel wat te regelen .
laat maar wat wete als je dan zin hebt en we kunnen beide valt er wel wat te regelen .
-
pctunner01
- Mountainbiker
Post by pctunner01 »
ja ik ben al aan het werken dus enkel in de weekends kan ik nog werk . als technieker dus is elke dag voor me van 8.30 tot 18.00 . dus vrij moeilijk derna gaan mtb rijden .