Houffamarathon 2008

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Old Skool
Mountainbiker
Location: Geconverteerde oude citybike (RIP) / Speci Rockhopper Disc / Salsa El Mariachi (29'er rigid mudbike)

Post by Old Skool »

mss een som vraagje, maar die wedstrijdvergunning vermeld op de site, is dat hetzelfde als een lidkaart van de wielerbond?
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Nee, dat denk ik niet. Een vergunning kost iets meer dan een lidkaart van de Bond.
Redbullbiker
Mountainbiker

Post by Redbullbiker »

Old Skool wrote:mss een som vraagje, maar die wedstrijdvergunning vermeld op de site, is dat hetzelfde als een lidkaart van de wielerbond?

Nee zeker niet,een wedstrijd vergunning is geel kaartje met uci bovenaan vermeld.Dus deze met wielertoerist kaartje (vtt)kan je niet mee inschrijven want hebt geen uci code.
grtjs
DERAILLEURKE
Mountainbiker

Post by DERAILLEURKE »

Redbullbiker wrote:
Old Skool wrote:mss een som vraagje, maar die wedstrijdvergunning vermeld op de site, is dat hetzelfde als een lidkaart van de wielerbond?

Nee zeker niet,een wedstrijd vergunning is geel kaartje met uci bovenaan vermeld.Dus deze met wielertoerist kaartje (vtt)kan je niet mee inschrijven want hebt geen uci code.
grtjs
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... c&start=72

Wie heeft er nu gelijk?
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Zoals ik het lees wordt er 2 keer hetzelfde gezegd. Een wedstrijd vergunning heeft een UCI code.
Heb je die niet op je kaartje dan heb je geen wedstrijdvergunning.

Het is vooral een kwestie van verzekering. Als jij verzekerd bent 7/7 24/24 (zoals net een wedstrijdvergunning) dan hoef je hiervoor niet meer extra te betalen bij inschrijving .
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

het feit dat er zaterdag de race voor de startbox is vraag ik me af of de bloso routes nog kunnen gereden worden of gaat dat parcours deels over deze.
Ik zou deze doen met bikemaat die niet deelneemt aan de marathon zondag.
Het zou gaan om die waar een stuk van de WB is in opgenomen ( de groene zeker ).
De klim en afdaling aan de arsenal is dat open of een verboden deel voor de permanente routes ?? kzou ze maar al te graag nog eens rijden.

Massini 8)
biker85
Mountainbiker

Post by biker85 »

Kan je op zaterdag nog inschrijven voor de 50 of 75 km ???
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Een logistiek vraagje: hoelang moet je zo rekenen om Houffalize in te raken, auto te parkeren en daarna met de fiets tot aan de start te raken?

Mojo
Kevindn
Mountainbiker

Post by Kevindn »

Mojobiker wrote:Een logistiek vraagje: hoelang moet je zo rekenen om Houffalize in te raken, auto te parkeren en daarna met de fiets tot aan de start te raken?

Mojo
Hoe vroeger je er bent hoe sneller alles zal gaan...
Kevindn
Mountainbiker

Post by Kevindn »

mxworld wrote:Kan je op zaterdag nog inschrijven voor de 50 of 75 km ???
Hier vind je alle info ivm inschrijvingen: http://www.houffamarathon.be/website3/i ... nederlands
Post Reply