hechtel-eksel
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Ik ben al terug, schoon parcour, overal goed berijdbaar
!
Jammer dat het de laatste ronde bij de Fun is beginnen gieten, ik bevond mij net in een oorlog in dat bos met die vliegtuigen die boven ons alsmaar door de geluidsmuur broken.
Ik heb nog beetje gas moeten geven om op tijd te zijn aan de start, want met die vliegshow moest ik serieus wat omrijden, gelukkig had ik gps
! Jammer dat er dat hier niemand op forum had gezegd.
Jammer dat het de laatste ronde bij de Fun is beginnen gieten, ik bevond mij net in een oorlog in dat bos met die vliegtuigen die boven ons alsmaar door de geluidsmuur broken.
Ik heb nog beetje gas moeten geven om op tijd te zijn aan de start, want met die vliegshow moest ik serieus wat omrijden, gelukkig had ik gps
die vliegtuigen maken veel lawaai maar door de geluidsmuur gaan die niet hoor, mag trouwens niet in belgieIng.Frag wrote:Ik ben al terug, schoon parcour, overal goed berijdbaar!
Ik heb nog beetje gas moeten geven om op tijd te zijn aan de start, want met die vliegshow moest ik serieus wat omrijden, gelukkig had ik gps! Jammer dat er dat hier niemand op forum had gezegd.
yep die show was vandaag, een paar fotokes in den apresIng.Frag wrote:Serieus? Wist ik niet, maar ze vlogen enorm laag omdat beetje verder die show was, daarmee zoveel lawaai!scottbikerke wrote: die vliegtuigen maken veel lawaai maar door de geluidsmuur gaan die niet hoor, mag trouwens niet in belgie
Gij nie alleen, ben lek gereden in de laatste ronde, zat vooraan met ne leegloper, nog op't gemakske kunnen uitrijden.robin wrote:opnieuw moeten opgeven met lekke band,zwaar parcour met de modder,
kga mogen een dokter raadplegen,verschrikkelijke rugpijn en niks van kracht in de benen
slecht seizoen
-
Sunn Xtreme
- Expert
Post by Sunn Xtreme »
misschien eens laten kraken. misschien gevallen kort geleden ofzo?robin wrote:opnieuw moeten opgeven met lekke band,zwaar parcour met de modder,
kga mogen een dokter raadplegen,verschrikkelijke rugpijn en niks van kracht in de benen
slecht seizoen