hechtel-eksel

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
biker67
Mountainbiker

Post by biker67 »

naar het schijnt is den Johan (LMTB) zo op zijn b :evil: kes gegaan tijdens het verkennen, dat ze ne bocht naar hem genoemt hebben, heeft hier iemand iets over gehoord :drunk:
Ing.Speci
Mountainbiker

Post by Ing.Speci »

Ik ben al terug, schoon parcour, overal goed berijdbaar =D> !
Jammer dat het de laatste ronde bij de Fun is beginnen gieten, ik bevond mij net in een oorlog in dat bos met die vliegtuigen die boven ons alsmaar door de geluidsmuur broken.
Ik heb nog beetje gas moeten geven om op tijd te zijn aan de start, want met die vliegshow moest ik serieus wat omrijden, gelukkig had ik gps [-o< ! Jammer dat er dat hier niemand op forum had gezegd.
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

Ing.Frag wrote:Ik ben al terug, schoon parcour, overal goed berijdbaar =D> !
Jammer dat het de laatste ronde bij de Fun is beginnen gieten, ik bevond mij net in een oorlog in dat bos met die vliegtuigen die boven ons alsmaar door de geluidsmuur broken.
Ik heb nog beetje gas moeten geven om op tijd te zijn aan de start, want met die vliegshow moest ik serieus wat omrijden, gelukkig had ik gps [-o< ! Jammer dat er dat hier niemand op forum had gezegd.
die vliegtuigen maken veel lawaai maar door de geluidsmuur gaan die niet hoor, mag trouwens niet in belgie
Ing.Speci
Mountainbiker

Post by Ing.Speci »

scottbikerke wrote: die vliegtuigen maken veel lawaai maar door de geluidsmuur gaan die niet hoor, mag trouwens niet in belgie
Serieus? Wist ik niet, maar ze vlogen enorm laag omdat beetje verder die show was, daarmee zoveel lawaai!
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

Ing.Frag wrote:
scottbikerke wrote: die vliegtuigen maken veel lawaai maar door de geluidsmuur gaan die niet hoor, mag trouwens niet in belgie
Serieus? Wist ik niet, maar ze vlogen enorm laag omdat beetje verder die show was, daarmee zoveel lawaai!
yep die show was vandaag, een paar fotokes in den apres :lol:
robin
Mountainbiker

Post by robin »

opnieuw moeten opgeven met lekke band,zwaar parcour met de modder,

kga mogen een dokter raadplegen,verschrikkelijke rugpijn en niks van kracht in de benen

slecht seizoen :evil:
Big One
Mountainbiker

Post by Big One »

robin wrote:opnieuw moeten opgeven met lekke band,zwaar parcour met de modder,

kga mogen een dokter raadplegen,verschrikkelijke rugpijn en niks van kracht in de benen

Gij nie alleen, ben lek gereden in de laatste ronde, zat vooraan met ne leegloper, nog op't gemakske kunnen uitrijden.
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

robin wrote:opnieuw moeten opgeven met lekke band,zwaar parcour met de modder,

misschien eens laten kraken. misschien gevallen kort geleden ofzo?
inge c
Mountainbiker

Post by inge c »

enkele foto's op de site van hechtel

inge
bosse
Mountainbiker

Post by bosse »

foto's van de funn en elite op mijn site
Post Reply