De bevoorradingen konden inderdaad iets beter.
Door twee platte banden hebben wij ook vrij veel tijd verloren, en bij de laatste bevoorrading (toen ik het echt nodig had...) was er niet al te veel meer te rapen.
20/07/2008 Rulles (Lux)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- stevo de slowbiker
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite magura 2007 , Thompson sub01 hydro Disc XL
Post by stevo de slowbiker »
Doet me deugd aan de foto's dat ik niet de enige was die af en toe moest wandelen. Degende die de springbult hebben genomen proficiat, moet wel zeggen ben helemaal gene straffe daler ( soms nog liever te voet). denk dat ik maar eens op scholing ga naar Spa 90 € voor nen dag maar je schijnt er wel iets bij nte leren.
-
BikingBrecht
- Mountainbiker
Post by BikingBrecht »
Gisteren ben ik ook naar Rulles afgezakt om de 62km als toertocht te rijden.
Dit was echt een prachtig tocht! Zeker voor bosliefhebbers zoals ik (zie nickname) . Ik heb er bijgevolg erg van genoten.
Het gevarieerd parcours zorgde voor de nodige afwisseling technische klimmen en afdalingen, lange piste-stukken. Schitterend gewoon!
Ik ben ,als een van de laatsten, redelijk laat gestart rond 9u50. En voor mij lag er aan de laatste bevoorrading nog voldoende. Rozijnen, chocolade, sinaasappelen, water en grenadine. OK, de sportdrank was op, maar er was toch nog keuze genoeg.
Deze tocht verdient zeker meer deelnemers, maar anderzijds denk ik niet dat de organisatoren hier op zitten wachten. Bij aankomst was er voor mij immers geen barbecue meer. Jammer!
Maar soit, conclusie: het was een schone tocht. Ik heb ervan genoten en volgend jaar ga ik terug. :)
Dit was echt een prachtig tocht! Zeker voor bosliefhebbers zoals ik (zie nickname) . Ik heb er bijgevolg erg van genoten.
Het gevarieerd parcours zorgde voor de nodige afwisseling technische klimmen en afdalingen, lange piste-stukken. Schitterend gewoon!
Ik ben ,als een van de laatsten, redelijk laat gestart rond 9u50. En voor mij lag er aan de laatste bevoorrading nog voldoende. Rozijnen, chocolade, sinaasappelen, water en grenadine. OK, de sportdrank was op, maar er was toch nog keuze genoeg.
Deze tocht verdient zeker meer deelnemers, maar anderzijds denk ik niet dat de organisatoren hier op zitten wachten. Bij aankomst was er voor mij immers geen barbecue meer. Jammer!
Maar soit, conclusie: het was een schone tocht. Ik heb ervan genoten en volgend jaar ga ik terug. :)
Ik denk dat zelfs veel straffe dalers hiervoor gepast hebben ... als je niet weet wat er achter zo'n bult ligt, kan je maar beter opletten. Achteraf bezien was het goed te rijden, maar eerst even aan dat bultje gaan kijken en dan te voet terug naar boven klauteren om uiteindelijk alles te fietsen, dat leek me er een beetje over. Soit, hopelijk herinner ik me volgend jaar nog dat het goed te doen wasstevo de biker wrote:Degende die de springbult hebben genomen proficiat, moet wel zeggen ben helemaal gene straffe daler ( soms nog liever te voet).