route gert g'bergen pics p8,10,15,37 film p27 nxt 10.1.2010

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
s-biker gert
Mountainbiker
Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT

Post by s-biker gert »

Be-one biker wrote:hoe lang rijdt ge d'r dan op, Gert?
2u en 50 minuten, maar dit was een ingekorte versie
MC Anthony
Mountainbiker

Post by MC Anthony »

daarmee dat het moeilijk voor mij zal lukken deze zondag te komen, ik geraak niet op tijd terug in Haaltert...
En nu kan ik me nog iets langer mentaal en fysisch voorbereiden he :wink: , zoals ik u en massini niet kon volgen bij de regiotour...
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

Be-one biker wrote:daarmee dat het moeilijk voor mij zal lukken deze zondag te komen, ik geraak niet op tijd terug in Haaltert...
En nu kan ik me nog iets langer mentaal en fysisch voorbereiden he :wink: , zoals ik u en massini niet kon volgen bij de regiotour...
ge weet wat de oorzaak was he die ge ondertussen al hebt opgelost, de banden dus.
Be-one biker wrote:En, Massini, wanneer gaan we dan eens jouw route rijden? Dat is weer een reden voor een nieuwe topic, niet?
voor mij geen probleem zenne, uiteraard geeft dit parcours ook enkele droge periodes nodig want anders is het redelijk zwaar à la regiotour dit jaar.

Massini 8)
MC Anthony
Mountainbiker

Post by MC Anthony »

Massini wrote:
ge weet wat de oorzaak was he die ge ondertussen al hebt opgelost, de banden dus.

Massini 8)
dat zal zeker niet de enige oorzaak geweest zijn he, jullie zijn gewoon meer ervaren en dus beter he...
DERAILLEURKE
Mountainbiker

Post by DERAILLEURKE »

s-biker gert wrote:ergens een max snelheid van 65.3 gehaald (denk op de afdaling van Noremansberg achter de Bosberg).
Is dat die berg die vertrekt aan de inkom van de Gavers richting Geraardsbergen?
s-biker gert
Mountainbiker

Post by s-biker gert »

DERAILLEURKE wrote:
s-biker gert wrote:ergens een max snelheid van 65.3 gehaald (denk op de afdaling van Noremansberg achter de Bosberg).
Is dat die berg die vertrekt aan de inkom van de Gavers richting Geraardsbergen?
Nee dat is die aan de andere kant van de Bosberg richting galmaarden, komt uit in Hubertje zijnen hof
MC Anthony
Mountainbiker

Post by MC Anthony »

Allez, zo te zien zal de in route de plaatselijke bevolking ook voorgesteld worden :wink:
Herder Firmie
Mountainbiker

Post by Herder Firmie »

Vandaag met S-biker Gert en zijn neef Bart een tochtje in Geraardsbergen gedaan. Prachtige tocht met heel wat offroad. De BLOSO route van Geraardsbergen laat nog heel wat mooie stukken liggen. Echt een aanrader om van deze tocht een TT te maken. Binnenkort neemt Gert ons nog eens op sleeptouw om ons alle leuke stukken offroad van Geraardsbergen en omstreken te leren kennen. Deze tocht was er eentje van 50 km.
s-biker gert
Mountainbiker

Post by s-biker gert »

enkele gegevens van de rit van gisteren met herder firmie, den bart en mezelf
51.9 km
18.6 avg
728 hm
2u en 47 min gereden
max 67.3 km/h (afdaling voskesstraat)

en dit allemaal onder een zalig zomerzonnetje.
'k Was wel effen verschoten dat mijn neef bart (die net begint met mtb) nooit ver achter bleef, nooit lang moeten op wachten dus dat belooft voor later =D> =D> .
Alles perfect berijdbaar op een paar vandalenstreken na en net voor de regen binnengebold.
Wegens een beetje tijdgebrek hebben we een paar vlakkere stukken links laten liggen en hebben we resoluut voor de (gekende)hellingen gegaan.

Volgende editie op 3 augustus
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

klinkt alvast mooi, ik kom sowieso af met of zonder bikemaat Koen.
Zit er nog stukje Pollare tussen ook of is het dan te ver uitgeweken van de route ?? daar zijn ook enkele serieuze kuitenbijters bij.

Massini 8)
Post Reply