Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Awel mannen ik heb me goed geamuseerd gisteren in Asse !!

Den Eagle ontmoet en net zoals de Gun666 een toffe kerel, dat gaat een leuke boel worden in Houffalize :lol: Ik hoop dat we er in Houffalize kunnen aan weerstaan om de avond ervoor niet in de Lachouffe te hangen :drunk: ... we zullen da wel opsparen voor nadien.

Alleen jammer dat Tim en ik tijdig moesten terug zijn, den après bike had ik graag nog meegemaakt. Volgende keer eentje extra op drinken :bounce:

@laagvlieger : na uw herstel gaan we ook eens een ritje maken hé man ! Laat u maar soigneren

@sniperkitten : En deze week kunnen gaan biken ... als je eens mee kan gaan op een toertocht zeker eens doen hé, het is echt leuk biken.
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Ja het was een mooie zonnige toertocht wel pittige stukken bij moet ik zeggen en dat bos man man dat was ook weer de max, toch wel blij dat we voor de 57 km gekozen hebben ..
Want s'avonds #-o toen begon ik weer pijn te krijgen in mijn knieholte en van de morgen was het al manken dus weer nor den dokter en een echo laten pakken . Maar niks te zien geen scheurtjes of geen ontsteking dus het is enkel een overbelasting van een bepaalde spier.
Afkomstig van een technisch probleem ,zal mijn oude schoenen dus maar weer bovenhalen en afwachten nor 5 augustus #-o dat weet ik nu dus zeker ...

Jakke we ge hebt ginder nog een rekening te betalen hè want we hebben er ne goeien op gedronken op uw kosten :lol:
SniperKitten
Mountainbiker

SniperKitten Overtime

Post by SniperKitten »

Mijn benen kriebelen als'k dat hier allemaal lees, jammer genoeg is het nog geen verlof voor mij en zoals steeds zijn de laatste weken meestal de drukste. (plus nog een terras aant leggen)
Voorlopig staat mijn cube'ke op stal, tot (misschien een tochtje van max 30 km) de congééé (28/7 start ie)
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

En Boys wat zijn jullie "bike" plannen voor dit weekend ??

Zondag ga ik een dagje naar de ardennen, we gaan de TT van Stavelot rijden. Een TT van 60km en volgens een franstalig forum +-1200 hm een mooie test voor Houffalize zou ik zeggen.
Nadien staat er daar nog een BBQ op't programma ... 't zal daar wel in orde zijn ... ik kan niet wachten =D> :drunk:

Greetzzz en alvast een prettig weekend hé !!

(o)
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Toch wel spijt dat ik ni mee ga zelle Jakke :-? Zal een supper tocht worden zo te lezen =D> (Ik ga volgende week in Stavelot gaan kamperen met mijn gezin , van woensdag tot vrijdag. Misschien pak ik mijn bike wel mee als ik mag van het vrouwke :lol: )

Dus ga ik morgen naar Sinaai 48 km en de maandag nor Sint-Denijs-Westrem 73 km :-D
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Ja watte datte !!

Stavelot was geen kak #-o

Het begon daar goed, een korte ontspannen aanloop werd snel gevolgd door enkele stevig klimmen. We werden eveneens geconfronteerd met te weinig ervaring op dergelijk parcours, naast een mindere bandenkeuze kwamen we technisch te kort op de lange klimmen vol boomwortels en stenen.

Door de regen van de afgelopen weken lag het parcours er zeer zwaar bij, de stroken die voor recuperatie zouden moeten zorgen waren door de modder eveens zeer zwaar #-o Afgezien tot 30km, moraal voor Houffalize was toen onder 0, nadien toch m'n tempo gevonden en alsnog vrij vlot uitgereden (o) .

Naast een andere taal blijken onze waalse vrienden eveneens te beschikken over een ander metriek stelsel =D> jammer dat we vooraf hiervan niet op de hoogte waren #-o We waren gekomen voor de 60km die bij vertrek als 57km aangekondigd waren. De bevoorading die voorzien was op 40km bleek maar op 46km te zijn waardoor we ons toch wat in voeding misrekend hadden en zoals velen besloten om over te gaan op de 48km die er uiteindelijk 56km's bleken te zijn !! :roll:

Moe maar voldaan een spaghetti'ke gaan eten in Stavelot-city en op't gemak naar Dendermonde afgezakt.
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Allé Jakke twas ginder in orde zo te lezen toch weer een ervaring rijker =D>

Wij den Eagle en ik zijn zondag naar Sinaai geweest twas ginder ook goe vettig zelle, daar de 48 km gereden en vandaag zijn we naar Sint-Denijs-Westrem geweest begonnen voor de 73 km maar na 45 km stonden we weer aan de start mis geweest aan de bevoorraading een lus vergeten te maken daar #-o . Dus wij opnieuw gestart en nog is de 30 km bijgedaan dat we totaal 76 km op de teller hadden. Wat een verschil tegen Sinaai zeg niets van mud te bespeuren daar :lol:

Dus toch een geslaagd mtb weekend gehad met in totaal 124 km =D>
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Boys ,

Zin om volgend weekend samen TT te rijden , heeft er iemand een voorstel ? Ik heb er al terug zin in !
:lol:

Gun666 : Volgend weekend ben je weg naar Stavelot zekers, na de rit zijn we stadje eens ingegaan en 't is de moeite om er een weekendje te verblijven. Soigneer uw madam deze week maar eens extra zodat je toch eens een ritje kan maken ... zeer mooie regio om te biken ?

Greetzzz

Jakke met een serieus maandag-gevoel #-o
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

flaming_jakke wrote:Boys ,

Zin om volgend weekend samen TT te rijden , heeft er iemand een voorstel ? Ik heb er al terug zin in !
:lol:

Gun666 : Volgend weekend ben je weg naar Stavelot zekers, na de rit zijn we stadje eens ingegaan en 't is de moeite om er een weekendje te verblijven. Soigneer uw madam deze week maar eens extra zodat je toch eens een ritje kan maken ... zeer mooie regio om te biken ?

Greetzzz

Jakke met een serieus maandag-gevoel #-o

Voor mij is da prima maar voor zondag dan wel in de regio is het in Opwijk en Waasmunster doe maar een voorstel voor mij is alles goed als ik maar op mijn bike zit :lol: kan dan wel maar zaterdag avond reageren he :P

Ik vertrek morgenvroeg naar La roche heelaas in Stavelot camping vol #-o en kom zaterdag terug ..en mijne bike bkijft thuis :cry: ( kan door ook één huren heb ik gelezen dus misschien ééns vroeg opstaan en wegwezen :lol: :lol: )
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Mijn madam heeft zondag blijkbaar andere plannen :-(

Zal Deftinge op zaterdag worden denk ik ... ik had anders nog wel eens zin in een ritje Waasmunster ... lekker plat ;-)

La Roche is ook de moeite, routes in overvloed ;-)
Post Reply