Post je (sportieve) prestaties van de dag
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
38 km, Mechelsebossen en heide...daarna Opgrimbie, daarna naar huis onder een zacht en koel regentje, dit om de modder van mijn benen weg te spoelen
hier ook ne "jonge" (29jen zoontje van 3j) en alleenstaande vaderVerellen wrote:5 km gelopen vanavond.
Ik probeer elke 2 à 3 dagen te sporten, 5 km lopen, 20 km mtb, 50 km op de baan... Hangt een beetje van de beschikbare tijd af, als mijn vrouw (verpleegster) geen late of nachtdienst heeft, en ik wacht altijd tot mijn bengels slapen.
In de winter meestal beperkt tot lopen alleen![]()
Tijdens de rustdagen spieroefeningen, ook weer als iedereen al slaapt![]()
Om de paar weekends TT afwisselen met georganiseerde baantocht of loopwedstrijd. Ik ben op deze manier op een dik jaar meer dan 20 kg afgevallen.
Maar het is verdomd moeilijk om tijd te maken voor te sporten. Als ik hier op da forum soms lees wat voor materiaal men heeft en hoeveel er kan getraind en TT's gereden worden,...snap er niets van.
Er zijn toch maar 24 uur in een dag hé mannen?![]()
Hoe doen jullie dat eigenlijk?
Is het ook zo moeilijk om nog tijd te maken voor je hobby?
Vooral jonge vaders?
valt hier ook niet mee om veel te "trainen" kprobeer gewoon zoveel mogelijk met de fiets naar het werk te gaan en wekelijks een tt meepikken op mijn voeding let ik al jaren door aanhoudende maagproblemen
is hier wel zo dat ons zoontje om de week wisselt (week bij mij en week bij de mama) dus de week dat hij bij mij is train ik s'avonds wel eens op de rollen eens hij gaan slapen is
de andere week zou ik savonds al eens een tochtje op baan erbij nemen
maar veel tijd blijft er niet over want het huishouden moet hier ook draaien (was en plas) en nadeel van alleen zijn is da ge het al zelf moet doen of ge hebt geen eten en de rommel blijft liggen
dus staar je niet blind op die lsd trainingen
derzonder maak je ook wel vooruitgang
tgaat alleen iets minder vlug