klikpedalen

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

swerkfiets wrote:Schitterende pedalen die de eenvoud zelve zijn van de firma bebop www.bebop.com. wel enkel te verkrijgen via een online shop in GB. Super licht en toch ijzersterk. Nooit problemen met zand of kiezeltjes. Werkt in alle omstandigheden. Geen speciaal schoeisel nodig.
Vertel eens wat meer over in- en uitklikken ?
Jietse
Mountainbiker

Post by Jietse »

Genius wrote:eu even voor die time atack pedalen
ik vind dat deze zeer slecht zijn je kan zeer moeilijk in en uitklikken bij het minste beetje moder
dus ik raad deze ten zeerste af
Totaal niet akkoord mee. Ik rijd dikwijls in diepe modder of in zand en zelfs als zowel mijn pedalen als schoenen volhangen, geraak ik er nog vlot in. :-)
gregge85
Mountainbiker

Post by gregge85 »

seg vertel is jullie mening is over half half pedalen
1 kant gewoone kleine pedalen andere kant klik pedalen
is da iets goe of ni ik heb er gezien voor 23euro ma ik vind da zoo belagelijk wijnig
ik moutenbike 60a65km per week ni echt veel dus
is da dan aan te raden of ni mij lijkt het wel tof dan kan ik voor 2km ook snel effe me de vlo gaan
elmago
Mountainbiker

Post by elmago »

gregge85 wrote:seg vertel is jullie mening is over half half pedalen
1 kant gewoone kleine pedalen andere kant klik pedalen
is da iets goe of ni ik heb er gezien voor 23euro ma ik vind da zoo belagelijk wijnig
ik moutenbike 60a65km per week ni echt veel dus
is da dan aan te raden of ni mij lijkt het wel tof dan kan ik voor 2km ook snel effe me de vlo gaan
Ik vind die dubbelzijdige pedalen gewoon niks, ofwel ga je voluit voor klikkers ofwel voor platformpedalen.

Btw, kan je misschien iets duidelijker proberen schrijven, zo is het vrij moeilijk te begrijpen. (en laat ons nu aub niet opnieuw een polemiek hierover gaan opstarten) :wink:
gregge85
Mountainbiker

Post by gregge85 »

oke :oops:

wa ik wil me de vlo is veel montainbikke .
ik wil ook mijn vlo is kunne pakken om na kameraden te gaan .
ik kan da ook me de otto (van mijn eige ) ma voor 1a2km is da belagelijk
en me klikpedalen maakte u vlo zoo puur voor alleen te moutainbikke

en nu wou ik weten of da half half pedalen goe waren want ik schuif me gewoone pedalen soms van mijn pedalen
elmago
Mountainbiker

Post by elmago »

Dan zou ik eerder opteren voor dit hier, een platform dat je dus op je gewone klikkers (SPD systeem) kan zetten, al lijkt me dat ook nog niet echt ideaal. :roll:
Voordeel is dan wel dat als je met je klikkers rijdt, je niet moet liggen zoeken naar de juiste kant om in te klikken.
Kr1stof
Mountainbiker

Post by Kr1stof »

elmago wrote:Dan zou ik eerder opteren voor dit hier, een platform dat je dus op je gewone klikkers (SPD systeem) kan zetten, al lijkt me dat ook nog niet echt ideaal. :roll:
Als da dient voor 1a2 km naar iemand te fietsen is da meer als voldoende ze. ik heb ze gratis bij mijne lbs gekregen en da kan wel eens gemakkelijk zijn. Nu ni voor echt te gaan mountainbike, want daarvoor zijn ze toch nog wa klein. Ma daar dient het dan ook ni voor.
gregge85
Mountainbiker

Post by gregge85 »

ik moutainbike zoon 50a60 km per week
ma wa ik me 1a2 km bedoelde is
da ik ook graag mijn vlo is wou pakken voor na mijn kameraden te gaan 1a2km verder en dan telkens me mijn klikschoen aan
:roll: ni echt handig

aah heeft er al iemand ergaring me die dinge voor op klikpedalen te plaatsen ?
Jietse
Mountainbiker

Post by Jietse »

U kan natuurlijk ook van die grote, zware Time klikpedalen kiezen. (ken het model niet bij naam) Daar valt makkelijk mee te rijden, zelfs met gewone schoenen. (ongeveer vorm van plateau)
elmago
Mountainbiker

Post by elmago »

Jietse wrote:U kan natuurlijk ook van die grote, zware Time klikpedalen kiezen. (ken het model niet bij naam) Daar valt makkelijk mee te rijden, zelfs met gewone schoenen. (ongeveer vorm van plateau)
Worden niet meer gemaakt, zijn vervangen door deze waar ik nu mee rij:

Image
Post Reply