Dilsen-Stokkem
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
- Angelo.
- Mountainbiker
Het verwondert mij zelfs dat die kerel met die rode cube niet vaker is gevallen want zo neem je toch geen trappen, iets meer snelheid is aan te raden. En die afdaling van uwe blooper: die jongen heeft die afdaling genomen op de gevaarlijkste lijn. De makkelijkste lijn ligt uiterst rechts van onderaf gezien.AMG wrote:Dinsdag een daguitstapke gedaan naar het verre Limburg.
Super streek!.
Filmpke om nog even na te genieten.
http://www.garagetv.be/video-galerij/gr ... i_wmv.aspx
- AMG
- Mountainbiker
- Location: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON
Had het maar door toen ik halverwege de afdaling was dat ik in het verkeerde spoor zat, en dan nog veranderen is toch wel een beetje moeilijk. Trapkes zijn inderdaad niet echt mijn ding, maja.Angelo. wrote:Het verwondert mij zelfs dat die kerel met die rode cube niet vaker is gevallen want zo neem je toch geen trappen, iets meer snelheid is aan te raden. En die afdaling van uwe blooper: die jongen heeft die afdaling genomen op de gevaarlijkste lijn. De makkelijkste lijn ligt uiterst rechts van onderaf gezien.AMG wrote:Dinsdag een daguitstapke gedaan naar het verre Limburg.
Super streek!.
Filmpke om nog even na te genieten.
http://www.garagetv.be/video-galerij/gr ... i_wmv.aspx
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Jullie moeten wel een vergunning aanvragen om in die bossen te mogen vlammen.
Zonder vergunning, geen vlammen

Zonder vergunning, geen vlammen