Anders kies ik gewoon voor een kortere afstand, het klassement interesseert me toch geen :-
Houffamarathon 2008
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- tyro13
- Mountainbiker
- Location: BMC te01 xtr 2015. Bmc slr01 campa superrecord Ax lightness lightweight 5.85kg
Vraagje ivm de bevoorrechte startplaats. Ik ben vorig jaar 21ste ''gestorven'' op de 90km. Normaal start je dan de volgende editie in startbox 1. Is dit normaal dat je dit niet ergens moet zeggen of aanvinken tijdens de inschrijving? Raar ook dat ik tijdens de inschrijving voor 2008 niet werd herkent door de database terwijl ik 21ste werd en ook degelijk in de uitslag sta en zo opnieuw mijn volledige gegevens moest ingeven terwijl ik reeds meerdere deelnames heb via chronorace? Is dit normaal??? 
- Strikybart
- Mountainbiker
Post by Strikybart »
$@#!&*[? !!!
Ben gisteren te weten gekomen dat ik andere verplichtingen heb op 24 augustus
Daar gaat mijn eerste deelname aan deze schitterende marathon
Gelukkig heb ik nog niet kunnen inschrijven.
Better luck next year!
Grtz
Ben gisteren te weten gekomen dat ik andere verplichtingen heb op 24 augustus
Daar gaat mijn eerste deelname aan deze schitterende marathon
Gelukkig heb ik nog niet kunnen inschrijven.
Better luck next year!
Grtz
- aj kwak
- Mountainbiker
je zal in de eerste startbox mogen starten. Je moet niet opgeven dat je bij de eerste 50 was.... want anders zouden plots veel mensen denken dat ze top50 gereden haddentyro13 wrote:Vraagje ivm de bevoorrechte startplaats. Ik ben vorig jaar 21ste ''gestorven'' op de 90km. Normaal start je dan de volgende editie in startbox 1. Is dit normaal dat je dit niet ergens moet zeggen of aanvinken tijdens de inschrijving? Raar ook dat ik tijdens de inschrijving voor 2008 niet werd herkent door de database terwijl ik 21ste werd en ook degelijk in de uitslag sta en zo opnieuw mijn volledige gegevens moest ingeven terwijl ik reeds meerdere deelnames heb via chronorace? Is dit normaal???
we matchen alle top 50 van vorige jaar met alle nieuwe inschrijvingen.
(WEL! iemand uit de top 50 120km vorig jaar heeft geen recht op een eerst-startbox plaats voor de 50km van dit jaar)
- Fre C
- Mountainbiker
Blijkbaar is er nog meer foutgelopen...ik heb mij ingeschreven voor de 125!!?? en sta niet in de lijst...vind mezelf terug bij de 90!!!!aj kwak wrote:je zal in de eerste startbox mogen starten. Je moet niet opgeven dat je bij de eerste 50 was.... want anders zouden plots veel mensen denken dat ze top50 gereden haddentyro13 wrote:Vraagje ivm de bevoorrechte startplaats. Ik ben vorig jaar 21ste ''gestorven'' op de 90km. Normaal start je dan de volgende editie in startbox 1. Is dit normaal dat je dit niet ergens moet zeggen of aanvinken tijdens de inschrijving? Raar ook dat ik tijdens de inschrijving voor 2008 niet werd herkent door de database terwijl ik 21ste werd en ook degelijk in de uitslag sta en zo opnieuw mijn volledige gegevens moest ingeven terwijl ik reeds meerdere deelnames heb via chronorace? Is dit normaal???
(WEL! iemand uit de top 50 120km vorig jaar heeft geen recht op een eerst-startbox plaats voor de 50km van dit jaar)
COOPMAN Frederic ,
Merci pour votre inscription a la course "125km"!
Ceci est le mail de confirmation.
Le montant à payer pour votre inscription est de 29€.
Ce paiement peut être fait par un transfert bancaire au nom de "Biking Events asbl"
Pour que votre paiement soit pris en considération, utilisez la communication suivante:
- aj kwak
- Mountainbiker
Fre C,Fre C wrote:Blijkbaar is er nog meer foutgelopen...ik heb mij ingeschreven voor de 125!!?? en sta niet in de lijst...vind mezelf terug bij de 90!!!!aj kwak wrote:je zal in de eerste startbox mogen starten. Je moet niet opgeven dat je bij de eerste 50 was.... want anders zouden plots veel mensen denken dat ze top50 gereden haddentyro13 wrote:Vraagje ivm de bevoorrechte startplaats. Ik ben vorig jaar 21ste ''gestorven'' op de 90km. Normaal start je dan de volgende editie in startbox 1. Is dit normaal dat je dit niet ergens moet zeggen of aanvinken tijdens de inschrijving? Raar ook dat ik tijdens de inschrijving voor 2008 niet werd herkent door de database terwijl ik 21ste werd en ook degelijk in de uitslag sta en zo opnieuw mijn volledige gegevens moest ingeven terwijl ik reeds meerdere deelnames heb via chronorace? Is dit normaal???
(WEL! iemand uit de top 50 120km vorig jaar heeft geen recht op een eerst-startbox plaats voor de 50km van dit jaar)Graag fixen!!
(zie onder: mail dateert van 18/03/2008) Tnx
![]()
COOPMAN Frederic ,
Merci pour votre inscription a la course "125km"!
Ceci est le mail de confirmation.
Le montant à payer pour votre inscription est de 29€.
Ce paiement peut être fait par un transfert bancaire au nom de "Biking Events asbl"
Pour que votre paiement soit pris en considération, utilisez la communication suivante:
Er is geen 90km dit jaar.
Ik vind je terug bij de 125 :
125km COOPMAN Frederic BEL 1982
zie : http://www.chronorace.be/web2/inscripti ... mMode=View
Kan je soms zeggen waar je jezelf terug vind in een 90km deelnemerslijst?
gr,
thomas
- tyro13
- Mountainbiker
- Location: BMC te01 xtr 2015. Bmc slr01 campa superrecord Ax lightness lightweight 5.85kg
Thanksaj kwak wrote:je zal in de eerste startbox mogen starten. Je moet niet opgeven dat je bij de eerste 50 was.... want anders zouden plots veel mensen denken dat ze top50 gereden haddentyro13 wrote:Vraagje ivm de bevoorrechte startplaats. Ik ben vorig jaar 21ste ''gestorven'' op de 90km. Normaal start je dan de volgende editie in startbox 1. Is dit normaal dat je dit niet ergens moet zeggen of aanvinken tijdens de inschrijving? Raar ook dat ik tijdens de inschrijving voor 2008 niet werd herkent door de database terwijl ik 21ste werd en ook degelijk in de uitslag sta en zo opnieuw mijn volledige gegevens moest ingeven terwijl ik reeds meerdere deelnames heb via chronorace? Is dit normaal???