eerste MTB botetecchia

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Geerthawk
Mountainbiker

Post by Geerthawk »

Doen!
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

Splinter wrote:ik ga volgend weekend eens binnenspringen in genk bij Janssens fietsplezier in genk... Lijkt me wel een interesante winkel met een groot aanbod... Mensen die nog tips hebben over CUBE ofzo... Laat maar weten... is die analog zijn geld waard? en goed voor een beginner... Ik vrees een beetje voor de vork... ben nogal eene zware kerel (+100kg) en gaat die vork dan niet overreageren?
Je kunt een vork laten inbouwen dat meer aangepast is aan gewicht en lengte. Ik ben maar een pipo van 75 kg en 1,78 lang, dus is de Dart 3 goed genoeg, althans tot nu toe.
Er is van alles te zien en te laten doen op een MTB, dat is de voordeel daarvan.
Mijn zoon is 1, 93 lang, en heeft een zwaardere voorvork op zijn bike, zijn Cube is wel 300€ duurder.
firemen
Mountainbiker

Post by firemen »

koop een cube of eender wat maar toch gene bij itek. Ben daar eens geweest omdat ik nie anders kon op een zondag voor ander blokjes voor mijn schijfremmen. Had te laat gezien da ze op waren. Stond een groot bord daar bij itek "technische service of zo iets". Ik geef die blokjes aan die kerel ,en die vraagt aan mij wat da is . Toen is hij zijne baas erbij gaan halen want hij snapte er niks van.

Blijf in zo een winkel weg ,is alleen goed voor een goedkoop shirt of een paar sokken enz

is mijn mening hé

grtz
Post Reply