Scatto Custom Airbrush Mtb
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Als je echt van "gekke" dingen houdt moet je eens op "Wundels Kleins" surfen, da's echt funky.
Idem voor Vicious cycles.
Voor het strakke afplakwerk Vanilla cycles, Independent, Seven en nog duust anderen.
Zoals ik al zegde, doe zo verder.
En als je geld wil verdienen, en waarom niet, begin met HELMEN te spuiten, daar is zeker een markt voor!!!
Kijk maar eens hoe dik Troy Lee geworden is.
Voor het strakke afplakwerk Vanilla cycles, Independent, Seven en nog duust anderen.
En als je geld wil verdienen, en waarom niet, begin met HELMEN te spuiten, daar is zeker een markt voor!!!
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Offtopic: maar hoe VETTTT zijn troy lee helmen ookEl Perro Diablo wrote:Als je echt van "gekke" dingen houdt moet je eens op "Wundels Kleins" surfen, da's echt funky.
- sierens
- Mountainbiker
- Location: ktm myroon sonic 12 (airbrush op je bike contact me)
Heb leren airbrushen bij david de graef in syntra west, en daarna door murielle (mistral)Hubertje wrote:Waar heb je leren airbrushen? En kan je't mij ook leren?
Ik volg nog altijd vervolmakingscursus omdat je echt nooit voldaan kan zijn in de opleiding van airbrush.
Zeker bij zulke namen van leraars leer je nog iedere keer nieuwe technieken enz.. bij