Oud-Heverlee - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
ditCh
Mountainbiker

Post by ditCh »

Alst 21 juli was zou het voor mij beter passen ;)
ikkel
Mountainbiker

Post by ikkel »

damn idd 1 dag vroeger en ik had gekunnen.
MudHungry
Mountainbiker
Location: ne grijze italiaan, ne zwarte italiaan, ne blauwe italiaan

Post by MudHungry »

fast_bunny wrote: ik ken alle singletracks
zijde zeker?
fast_bunny
Mountainbiker

Post by fast_bunny »

MudHungry wrote:
fast_bunny wrote: ik ken alle singletracks
zijde zeker?
pffff , ale , veel . waarvan na doorkomst ge de laatste weken vol varens hangt :-D
zero
Mountainbiker

Post by zero »

Ik vind het een zeer mooi initiatief, zo leer je de streek beter kennen. alleen is mijn techniek beneden alle peil :oops: , ik zou u alleen maar ophouden op de vele technische passages. Misschien een volgende keer
Emdrieke
Mountainbiker

Post by Emdrieke »

Vandaag 1e maal de lussen groen-blauw-rood gereden,vertrekkende uit sporthal heverlee:en inderdaad zeeeer mooi en ook wel uitdagend =D> .
Maar,het zal zeker aan mij liggen want op de hele topic meldt niemand mijn probleemke :oops: .Ik heb de overgang van blauw naar groen gemist en dus een beetje rond gezwerft en zodoende het laatse stuk groen en aankomst gemist.Nadat ik op de blauwe een lange(steentjes) veldweg gevolgd heb en naar rechts afdraai passeer ik aan mijn linkerzijde de meerdaal manege dan volgt een afdaling tot de betonbaan die je volgt en en dan reed ik rechts terug het bos in naar boven.Boven aangekomen was ik aan de overgang van groen naar blauw.Dan groen maar gevolgd tot ik terug boven was na de manege Meerdaal.Daar had ik geen goesting en beenbenzine meer zodat ik rustig terug naar Heverlee gereden ben.
Dus vaste bezoekers van deze zeer mooie route,waar ben ik in slaap gevallen? Want deze route kom ik zeker nog eens doen met mijne bike-compagnon.
ditCh
Mountainbiker

Post by ditCh »

Emdrieke wrote:.Ik heb de overgang van blauw naar groen gemist en dus een beetje rond gezwerft en zodoende het laatse stuk groen en aankomst gemist.Nadat ik op de blauwe een lange(steentjes) veldweg gevolgd heb en naar rechts afdraai passeer ik aan mijn linkerzijde de meerdaal manege dan volgt een afdaling tot de betonbaan die je volgt en en dan reed ik rechts terug het bos in naar boven.
Waar je die blauwe veldweg bent in gegaan ( vanaf de asfaltweg ), moest je eigenlijk nog een stukje rechtdoor en dan rechts terug het bos in ( groene route ). Het stuk langst de manege is wel een stukje van groen ( maar dan de beklimming, de afdaling zit in de blauwe route, maar als je ze aan mekaar lust doe je dit stuk helemaal niet ).
Emdrieke
Mountainbiker

Post by Emdrieke »

Thanks ditCh,

Ik weet nu ongeveer waar ik dan moet beginnen op te letten.
Staan daar dan ook 2 paaltjes met aanduiding van de groene?
ditCh
Mountainbiker

Post by ditCh »

Emdrieke wrote: Ik weet nu ongeveer waar ik dan moet beginnen op te letten.
Staan daar dan ook 2 paaltjes met aanduiding van de groene?
Ja, daar staat een pijltje voor groen rechtdoor en blauw links af die veldweg op ( licht hellend ) :)
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

Emdrieke wrote: Nadat ik op de blauwe een lange(steentjes) veldweg gevolgd heb en naar rechts afdraai passeer ik aan mijn linkerzijde de meerdaal manege dan volgt een afdaling tot de betonbaan die je volgt en en dan reed ik rechts terug het bos in naar boven.Boven aangekomen was ik aan de overgang van groen naar blauw.Dan groen maar gevolgd tot ik terug boven was na de manege Meerdaal.Daar had ik geen goesting en beenbenzine meer zodat ik rustig terug naar Heverlee gereden ben.
Troost je man, mijn eerste keer was knal 't zelfde :lol: Beetje te enthousiast zeker ??? :)
Post Reply