Niet mijn stijl qua paintjob. Vooral schoon van ver, closeup vind ik minder.
But hey, anders dan anders scoort bij mij altijd goed !
Scatto Custom Airbrush Mtb
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- sierens
- Mountainbiker
- Location: ktm myroon sonic 12 (airbrush op je bike contact me)
Ieder zijn ding natuurlijk, en zo hoort dat ook
Ik wou in de 1ste plaats een betere setup dan mijn vorige, en dat zit wel goed zeker met mijn XT groep.
En aangezien ik al op vanalles geairbrusht heb buiten een fiets, kon ik deze kans niet laten liggen.
Bedoeling was om te personaliseren en dat is goed gelukt vind ik
Ik wou in de 1ste plaats een betere setup dan mijn vorige, en dat zit wel goed zeker met mijn XT groep.
En aangezien ik al op vanalles geairbrusht heb buiten een fiets, kon ik deze kans niet laten liggen.
Bedoeling was om te personaliseren en dat is goed gelukt vind ik
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Qua werk is het top, maar het is niet mooi in die zin dat wij fietsers niet voor zo'n dingen vallen. MAAR, je kan echt wel iets zie ik, eigenlijk moet je met je ogen de volgende keer wat gaan stelen bij merken die goed zijn in design zoals Specialized en Look, je daarop baseren en je eigen touch eraan geven.
Ik zou je best een crank of stuurpen durven geven om die onder mijn waakzaam oog te laten brushen.
Onthoud dit hééél erg goed, het zijn de woorden van een belangrijke man uit de harley customizing:
The art of customizing is knowing when to stop!
In uw geval vertaal ik dit:
op dat witte frame had je beter op de gewone plaats een speciaal logo gebrushed. (mijn idee, en ik denk dat van anderen ook)
Duss, vooral niet gedemotiveerd door ons geraken en lekker verderdoen.
Ik zou je best een crank of stuurpen durven geven om die onder mijn waakzaam oog te laten brushen.
Onthoud dit hééél erg goed, het zijn de woorden van een belangrijke man uit de harley customizing:
op dat witte frame had je beter op de gewone plaats een speciaal logo gebrushed. (mijn idee, en ik denk dat van anderen ook)
- Guido Beeck
- Mountainbiker
Post by Guido Beeck »
I concur. :)
Trouwens, met wat customjobkes te doen valt er wel nen hoop centjes te verdienen, denk ik.
Trouwens, met wat customjobkes te doen valt er wel nen hoop centjes te verdienen, denk ik.
Vind eigenlijk wel dat dit waar is ja, ik ben ook voorstander voor een ''cleane kader" met een normaal logo..El Perro Diablo wrote:Qua werk is het top, maar het is niet mooi in die zin dat wij fietsers niet voor zo'n dingen vallen. MAAR, je kan echt wel iets zie ik, eigenlijk moet je met je ogen de volgende keer wat gaan stelen bij merken die goed zijn in design zoals Specialized en Look, je daarop baseren en je eigen touch eraan geven.
Kzou voortaan idd zoiets doen!
gr.
- Lieferschein
- Mountainbiker
Post by Lieferschein »
Wat hierboven gezegd is klopt (voor de meesten onder ons) maar niemand zal kunnen zeggen dat je frame er minder mooi uitziet dan het origineel
Allé, dan ga ik de meeste onder ons hier tegenspreken
.
Ik vind het heel knap, maar ben dan ook een persoon die iets uitdagend durft te nemen
.
Als ik mijn kader wil laten herspuiten laat ik je zeker iets weten.
Hoelang duurt dit, afschuren en dergelijke inbegrepen en kostprijs????
Mag gerust via pb
grtz
Ik vind het heel knap, maar ben dan ook een persoon die iets uitdagend durft te nemen
Als ik mijn kader wil laten herspuiten laat ik je zeker iets weten.
Hoelang duurt dit, afschuren en dergelijke inbegrepen en kostprijs????
Mag gerust via pb
grtz
- sierens
- Mountainbiker
- Location: ktm myroon sonic 12 (airbrush op je bike contact me)
Bedankt alvast over de positieve reactie op mijn airbrush werken. Al hoewel dat dit meer afplakwerk gekost heeft dan airbrush.
Maar dit is nog iets waar ik in moet groeien dus elke vorm van commentaar is welkom.
Dit werk is op hetzelfde moment mee vernist geweest, dit is freehand airbrush werk:

als dit offtopic is, sorry daarvoor.
Maar dit is nog iets waar ik in moet groeien dus elke vorm van commentaar is welkom.
Dit werk is op hetzelfde moment mee vernist geweest, dit is freehand airbrush werk:

als dit offtopic is, sorry daarvoor.
- Guido Beeck
- Mountainbiker
Post by Guido Beeck »
Nenee, niets te offtopic, Showroom voor iets.
En ehm... DAMN! :) mooi werk!
Als ik eens een Klein-achtig stuurcombo'ke wil, weet 'k u te vinden!
En ehm... DAMN! :) mooi werk!
Als ik eens een Klein-achtig stuurcombo'ke wil, weet 'k u te vinden!