13/07/2008 - Asse

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
bebob
Mountainbiker

Post by bebob »

Goed geamuseerd en voor 1 keer was ik de betere van ons trio. Alles viel mee: perfecte bepijling (maar 1 keer te ver op een plaats waar ons dat elk jaar overkomt); goede bevoorrading; mooi parkoers en goed weer.

Gelukkig had ik wel mijn Jimmy's opgelaten.

Enig probleem na den après: een onverlaat is er met mijn trouwe Sigma BC1200 vandoor. T'was wel mijn gerief en ik gebruikte hem ook op de koersfiets. Ik hoop dat hij bij een volgende toerrit als hij naar zijn gemiddelde wil zien de netels induikt...

Tot de volgende keer.
skerrem
Mountainbiker

Post by skerrem »

Zeer goede toertocht alleen kwamen wij om 11u50 aan bij de eerste bevoorrading en deze was al zogoed als opgedoekt. :( Enkel nog een stukje peperkoek en blik aqua reste ons nog. Bij navraag bleek dat ze daar maar tot 12u moesten staan. Als je tot 10u30 mag vertrekken is wel een beetje vroeg !!!! niet? Voor de rest niets dan lof.
mtbkris
Mountainbiker

Post by mtbkris »

Toffe rit,ni overdreven zwaar mr afwisselend.
Wat ik zeker onthou v deze tocht is het unieke stuk singeltrack in bosjes
naast E40.Prachtig =D>
Goede organisatie.
Tom
Mountainbiker

Post by Tom »

De foto's staan online ! Zie onze website > www.hopduvels.be
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

Ja,ik sta er ook op geportretteerd met een leeg bierglas!! :lol: :drunk:
Er staan heel schoon fotokes bij zulle,goed werk geleverd! =D>
Hier een beetje later gestart en zo herder steven gemist,denk ik?
Maar nog volk genoeg,zeker in het begin was het soms braafjes volgen
in het rijtje op die halve single-track-paden waar het beter was geen risico
te nemen om persé voorbij te willen rijden!
Eenmaal de splitsingen voorbij werd het almaar kalmer en zelfs zeer rustig later op de grote toer!
Parcours was zekers niet te onderschatten en meermaals behoorlijk technisch,vooral het bos aan de autostrade
zorgde bij velen voor grote problemen en er zijn er dan ook velen hier tegen dek gegaan!
Den dezen is hier overeind gebleven,maar elders een serieus foutje gemaakt in een modderpassage
met als gevolg een waterpas in de modder en de achterop rijdende gasten van de zwette manen
die hier ook en modderige noodstop dienden te maken (sorry gasten,t'zal niet meer gebeuren)? :oops:
Laatste stuk was wat minder,met wat meer boanne,goed om het gem. nog wat naar omhoog te trekken dat
voor mij behoorlijk laag uitkwam met geen 20 avs deze keer!
Ondanks dat het dit jaar geen warm weer was,hier toch behoorlijk wat zweet gelaten!
Vrij lastig parcours en de mindere konditie zullen hier niet vreemd aan zijn,denk ik?
Voor mij krijgt deze gemiddeld een 8/10,in't begin heel goed en later iets minder qua parcours!
Tot slot nog even vermelden dat ge hier best af was met wat haar op de beentjes ter bescherming tegen de neteltjes
die soms wel heel weelderig het parcours decoreerden! :lol:
Post Reply