Vanilla:
jullie droombike
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
- pikethebike jr
- Mountainbiker
Post by pikethebike jr »
En zeggen dat ik er ene op het containerpark achtergelaten heb vorig jaar.
Een Dossche-sport van misschien wel 30 jaar oud.
Een Dossche-sport van misschien wel 30 jaar oud.
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Yep, is een foto van een tijdje terug, was gewoon om een voorbeeld te stellen. Maar die framebuizen zijn zo dun van vorm, precies een mes. Je zou er je kunnen aan snijden...Guido Beeck wrote:Die foto van u is al de oude versie, denk ik. Check de vork op degene waar CSC nu op rijdt...
- Guido Beeck
- Mountainbiker
Post by Guido Beeck »
Jep, ontegensprekelijk, als het op carbonframes aankomt, zijn die van Cervelo, zowel Soloist als SLC-SL en andere, the bomb.
Die wit roze pina is de prince. Die kan je nu ook nog kopen, en daar rijd de caise d'epargne ploeg op. Nu zijn ze wel volledig carbon, waar ze vroeger alu waren.
Er rijd zo iemand mee in de toeristenclub van mij. Een ander rijd met de iets latere versie waar de achter vork al carbon is. Hij heeft die van Cadel Evans kunnen kopen toen hij nog bij t-mobile reed.
Er rijd zo iemand mee in de toeristenclub van mij. Een ander rijd met de iets latere versie waar de achter vork al carbon is. Hij heeft die van Cadel Evans kunnen kopen toen hij nog bij t-mobile reed.