weet niet wat ervan aan is maar heb ooit eens gehoord dat ze deze "afdaling" in toertochten als "beklimming" moeten aanbieden wegens te gevaarlijk als afdalingclubje wrote:polletje wrote:een tip: ik zie dat jullie bij de afdaling van de kemmel gewoon rechtdoor rijden (zoals de rode en groene route aanwijst). Nu is het zo dat je ook, net aan de voet van de kemmel, net voor het militair kerkhof linksaf kunt langs een klein weggetje. Op die manier krijg je een prachtige, technische afdaling die overigens niet verboden is (een raadsel waarom ze niet in de route vervat zit). Na die afdaling kun je terug op de baan rechtsaf om terug op de route terecht te komen. Wil je nog wat verder klimmen kun je linksaf en zo de Monteberg op, eens boven ga je rechts, daal je af, terug rechts en dan een eind verder kom je op een kruispunt en moet je links en zit je terug op de route.polletje wrote: we hadden ook onze helmetcam mee , van een uur film zo'n 9 minuten film gemaakt.
zo heb je een idee
Maar hoe dan ook: check die afdaling beneden de kemmel links! (wel je helm aandoen, als je valt, kan het lelijk zijn).
nogmaals weet niet of er hier veel van waar is kheb het ook maar opgevangen eens op een tt in de streek maar zou mss de reden zijn waarom ze niet in een vaste route werd opgenomen hier
als ik de routes van kemmel rijd neem ik hem toch altijd als afdaling en ben nog nooit tegen dek gevlogen daar dus zo gevaarlijk vind ik het niet
wel hoog fun gehalte