De maasvallei

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Nazgul
Mountainbiker
Location: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""

Post by Nazgul »

Heeft die poort ook een naam, ben nl. morgen van plan om met het gezin daar te gaan fietsen en dan kan ik misschien eens een kijkje nemen
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

"De Maasvallei". Staat aangeduid in de bocht naar links. Daar moet je naar rechts. Dan is het altijd rechtdoor het grindpad op.
Captain
Mountainbiker

Post by Captain »

Vandaag ben ik hier dan ook es geweest, der rode tocht gedaan, en om eerlijk te zijn vond ik er niet veel aan. Het zijn idd zeer zware klims, en door die dwarsbalken die der liggen, denk ik niet dat er veel mensen al fietsent boven geraken (buiten de verharde weg dan), de afdalingen zijn wel tof, allen jammer dan men remmen zeeer nodig aan vervanging toe zijn. dan nog enkel singletracks die tof waren, maar lang waren ze ook niet. Het is ook op een afgebakend terrein dus vaak dezelfde stukken...

Wie van ver komt om deze routes te doen raad ik zeker ook aan om de bossen rondom ook te verkennen.
AMG
Mountainbiker
Location: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON

Post by AMG »

Ik ga dinsdag eens de terrilkes in Dilsen opzoeken.
Hoe is de staat momenteel van de routes? Zijn ze er nog altijd?
Moet men nog altijd betalen?
Is dit een gebied waar je aan de Hoeveweg binnen moet via een poortje en waar je dan daar betaald en zo toegang krijgt tot alle 6 de vaste routes of zoiets in dienen aard?
Angelo.
Mountainbiker

Post by Angelo. »

AMG wrote:Ik ga dinsdag eens de terrilkes in Dilsen opzoeken.
Is dit een gebied waar je aan de Hoeveweg binnen moet via een poortje en waar je dan daar betaald en zo toegang krijgt tot alle 6 de vaste routes of zoiets in dienen aard?
Momenteel is de toegang tot de maasvallei gratis
AMG
Mountainbiker
Location: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON

Post by AMG »

Angelo. wrote:
AMG wrote:Ik ga dinsdag eens de terrilkes in Dilsen opzoeken.
Momenteel is de toegang tot de maasvallei gratis
Fijn om dit te horen. :lol:
Splinter
Mountainbiker

Post by Splinter »

ik ben afgelopen donderdag daar gaan fietsen...
Paadjes lagen er niet bepaald goed bij... Een deel was verwilderd en aan die afdaling van de 2de terril had ik me ook niet verwacht. Zeker niet als je bedenkt dat ik een apsolute NOOB ben. Op wat ervaring op te doen ga ik in rotem en in lanklaar enzo in de bos fietsen want de maasvalei was wat te hoog gegrepen
Coyote
Mountainbiker

Post by Coyote »

Tjien, gratis??
Ik ben er vandaag nog geweest, alez tot aan de poort toch.
Nikske gratis :evil: Betalen ja, maar het was te laat om nog aan een tocht te beginnen #-o
Dus misschien als ik eens echt niet weet waar naar toe ...
Splinter
Mountainbiker

Post by Splinter »

tot en met gisteren was het gratis omwille van de "zomerhappening"
AMG
Mountainbiker

Post by AMG »

Wij zijn deze week in de streek van de Maasvallei geweest, we hadden wel een kleine tegenslag, we vonden de ingang van het park echt nergens.
Wij zijn van de Europalaan rechts ingeslagen in de Watertorenstraat om zo in de Hoeveweg uit te komen maar genen ingang te zien.
Kan iemand me vertellen waar de ingang van dit park ergens is, ik kom eind augustus terug,vandaar.
Maar toch een leuke dag beleefd hoor, een beetje wandelpaden gevolg en zelf wat off-road gaan opzoeken.
Hier, een filmpje gemaakt:

http://www.garagetv.be/video-galerij/gr ... i_wmv.aspx
Post Reply