Hoe laat zijn jullie van plan om te gaan? En waar afspreken? Mss dat ik ook mee ga.J!nX wrote:ik wil wel mee gaan vanavond.Splinter wrote:ok dat is heel vriendelijk. Ik ga morgen avond eens knallen in de bos in lanklaar (dilserbos) daar langs de boslaan. Moet men eigen grenzen eens leren kennen want heb het gevoel dat ik te vroeg ben afgestapt vorige week. Angelo heb ik ook toegevoegd op msn... En met NEO wil ik ook wel eens afspreken. Kmoet nu nog 1 weekske werken en dan heb ik een maand verlof hahaha... pas van de school af en al verlof... bedrijf gaat een maand dicht.
Dilsen-Stokkem
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Angelo.
- Mountainbiker
Litzberg is het veilig??? Laat het just aan de litzberg zijn waar ik mijn ribben heb gekneusdNeobiker wrote:Aan de Litzberg is het "veilig" om ermee te beginnen, geen stele afdaling en zand en plassen....goed om te beginnen.Splinter wrote:ok dat is heel vriendelijk. Ik ga morgen avond eens knallen in de bos in lanklaar (dilserbos) daar langs de boslaan. Moet men eigen grenzen eens leren kennen want heb het gevoel dat ik te vroeg ben afgestapt vorige week. Angelo heb ik ook toegevoegd op msn... En met NEO wil ik ook wel eens afspreken. Kmoet nu nog 1 weekske werken en dan heb ik een maand verlof hahaha... pas van de school af en al verlof... bedrijf gaat een maand dicht.
Dilserbos richting 3paalhoeve heb je daar bovenop een serie "downhill's" in het miniatuur, let daarop, want het is steil en slingeren tussen bomen.
Steil en slingeren tussen bomen. Oh heerlijk, wat zou ik nu graag op mijne fiets zitten.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Angelo. wrote:Litzberg is het veilig??? Laat het just aan de litzberg zijn waar ik mijn ribben heb gekneusdNeobiker wrote:Aan de Litzberg is het "veilig" om ermee te beginnen, geen stele afdaling en zand en plassen....goed om te beginnen.Splinter wrote:ok dat is heel vriendelijk. Ik ga morgen avond eens knallen in de bos in lanklaar (dilserbos) daar langs de boslaan. Moet men eigen grenzen eens leren kennen want heb het gevoel dat ik te vroeg ben afgestapt vorige week. Angelo heb ik ook toegevoegd op msn... En met NEO wil ik ook wel eens afspreken. Kmoet nu nog 1 weekske werken en dan heb ik een maand verlof hahaha... pas van de school af en al verlof... bedrijf gaat een maand dicht.
Dilserbos richting 3paalhoeve heb je daar bovenop een serie "downhill's" in het miniatuur, let daarop, want het is steil en slingeren tussen bomen.![]()
Ja, je kunt overal op uw kist vallen (ik denk dat de bossen Opgrimbie en Dilser en Rotem veel steile afdaling hebben dan de Litzberg, op een paar na, die richting Salamander/Station Eisden gaat, maar de rest, om te beginnen)...ik heb ook mijn stoemme ribbenkast gekneusd, op n'en onnozele kiezelgroeve hier over de Europalaan)....val op de fietspad aan 25, 30 per uur....'t is overal wat....slingeren tussen bomen en wortels, als ik 30 jaar jonger was, zou ik ongetwijfel aan meedoen...
En geloof De Bassman niet, hij is aan het zwansen !!!!
Steil en slingeren tussen bomen. Oh heerlijk, wat zou ik nu graag op mijne fiets zitten.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
BASSMAN wrote:@angelo:aan een "gepesioneerde" snelheid wel te verstaan meent neobiker
Hihi....altijd maar klagen en liegen over mij !!!!
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Ik kan ook niet sneller dan jij....ik moet je altijd volgen op een traag tempo dat ik af en toe bijna in slaap valt op mij fietsBASSMAN wrote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb ze weer op stang gejaagd
- AMG
- Mountainbiker
- Location: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON
Dinsdag een daguitstapke gedaan naar het verre Limburg.
Super streek!.
Filmpke om nog even na te genieten.
http://www.garagetv.be/video-galerij/gr ... i_wmv.aspx
Super streek!.
- BASSMAN
- Mountainbiker
- Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17
Al geantwoord op een andere topicAMG wrote:Dinsdag een daguitstapke gedaan naar het verre Limburg.
Super streek!.