ik heb men peren afgezien maar de voldoening was groot
Post je (sportieve) prestaties van de dag
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Manuuz wrote:29' gelopen.
Ondertussen van 83kg naar 77,9 (op vier weken tijd, gezond eten, geen snoep noch frisdrank, vet vermijden,..)
Doel: 68kg
Ik ben van bijna 80 kg naar 75 kg gegaan, inderdaad, beweging, minder zitten, minder snoep.....maar de terrasjes, dat is wat anders !!!! Ze roepen steeds:
Jaaaaaaackkkkkkkkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie, kom naar ons toe-oeeeeeee !!!
Juist zoals de meerminnen uit de Epos
En ikke luister aaaaaaltijd naar het roepen.....
Van't werk : 1H32m, 48km, windop (ok, ook soms windaf) 143bpm avg-161max.
Sneller wordt moeilijk, maar zou toch nog graag onder de 1H30 gaan.Moest ik niet zo dikwijls stoppen voor die oplettende chauffeurs uit zijstraten en verkeerslichten had het misschien wel gelukt.
Bedoeling is ook om onder overslagpols te blijven.
(met de mtb, pythons)
Sneller wordt moeilijk, maar zou toch nog graag onder de 1H30 gaan.Moest ik niet zo dikwijls stoppen voor die oplettende chauffeurs uit zijstraten en verkeerslichten had het misschien wel gelukt.
Bedoeling is ook om onder overslagpols te blijven.
(met de mtb, pythons)
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
0,5 km
Eerst vertellen waarom da'k'ik lui ben geworden
Mijn derailleurs waren "stijf" geworden vanwege een ernstig gebrek aan onderhoud (alleen afspuiten en jue verder modderen)...
Compressor gekocht bij den Aldi en derailleurs schoon gemaakt met perslucht, daarna met kerosine gereinigd en ook zacht gesmeerd mat dat goud vloeistof...droog gespoten en een toer rond de blok gedaan, vandaar de 500 mt.
Bike is als nieuw !!!!

Eerst vertellen waarom da'k'ik lui ben geworden
Mijn derailleurs waren "stijf" geworden vanwege een ernstig gebrek aan onderhoud (alleen afspuiten en jue verder modderen)...
Compressor gekocht bij den Aldi en derailleurs schoon gemaakt met perslucht, daarna met kerosine gereinigd en ook zacht gesmeerd mat dat goud vloeistof...droog gespoten en een toer rond de blok gedaan, vandaar de 500 mt.
Bike is als nieuw !!!!