Hallo,
Ik heb een polar S 520, ik gebruik deze nu een goed jaar.
Nu heb ik het volgende probleem, de hartslag word niet meer ontvangen.
Aan wat kan dit liggen?
Als het de batterij in de borstband zou zijn, hoe moet je deze dan vervagen?
Of is het een ander probleem?
greettzz...
Geen ontvangst hartslag op Polar S 520
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Re: Geen ontvangst hartslag op Polar S 520
De batterij van een Polar borstband kan je niet vervangen, je moet dan een nieuwe band kopen. Ik dacht wel dat je bij het binnenbrengen van de oude korting krijgt.serge wrote:Hallo,
Ik heb een polar S 520, ik gebruik deze nu een goed jaar.
Nu heb ik het volgende probleem, de hartslag word niet meer ontvangen.
Aan wat kan dit liggen?
Als het de batterij in de borstband zou zijn, hoe moet je deze dan vervagen?
Of is het een ander probleem?
greettzz...
Voor de rest zou ik het ook niet weten.
- spilliespeedy
- Mountainbiker
- Location: gary fisher hoo koo e koo / specialized carve comp 29er
Post by spilliespeedy »
ben ik niet mee eens heb borsband nog niet eens een jaar maar werd intensief gebruikt.viper wrote:De verschijnselen zijn idd een platte borstband. Alhoewel, één jaar voor een bortsband bijzonder kort is. meestal wissel je 3 keer de batterijen van het horloge tegen één borstband.
En toch al twee keer nieuwe batterij er in.
Als er af en toe ontvangst is, is batterij bijna plat
Indien niks meer batterij kompleet plat.
Wil je snel je polar terughebben, gewoon juwelier binnengaan en batterij laten vervangen, word meestal daar ook getest op waterdichtheid.
- Eric B
- Mountainbiker
Of als tijd hebt zelf naar Dendermonde en klaar terwijl je wacht.
Plus volledige controle en supergoei garantie (op voorwaarde dat er niemand anders ingezeten heeft, want ze hebben het gezien).
Ging voor een nieuwe batterij in onze 2 S710 na 1,5 jaar intensief gebruik. Borstbanden werden nagekeken en in één ervan zat de batterij los, maar die werkte perfect...hup de vuilbak in en een spik splinternieuwe in garantie...
Besluit: Voor snelle Polar service 1 adres Vitasport en zie dat je alles meehebt, want ze kijken alles na.
Eric B
Plus volledige controle en supergoei garantie (op voorwaarde dat er niemand anders ingezeten heeft, want ze hebben het gezien).
Ging voor een nieuwe batterij in onze 2 S710 na 1,5 jaar intensief gebruik. Borstbanden werden nagekeken en in één ervan zat de batterij los, maar die werkte perfect...hup de vuilbak in en een spik splinternieuwe in garantie...
Besluit: Voor snelle Polar service 1 adres Vitasport en zie dat je alles meehebt, want ze kijken alles na.
Eric B