fiets staander

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

Peeee wrote:ik ben wel geinteresseerd om dat te volgen maar ben een totale leek en mijn technische kennis=0

start deze cursus dan vanaf het begin?
yep vanaf september starten de opleidingen, laatste week van augustus is het normaal nog inschrijven.
Waar het in kortrijk te doen is weet ik niet.

Massini 8)
Peeee
Mountainbiker

Post by Peeee »

in syntra west vermoed ik,heb daar bedrijfsbeheer gedaan in avondopleiding
maar als ik het goed lees kost het 550€ was dat ook zo duur voor u?
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

ik heb 95 € betaalt dit tweede jaar, het eerste jaar 75 €.

Massini 8)
Pie Bus
Mountainbiker

Post by Pie Bus »

Hey,

ik start in september met de opleiding fietsenmaker in avondschool, en dit in CVO Vivo te Kortrijk.

Zie: http://www.vivokortrijk.be/web/index.ph ... Itemid=136

Voor deze cursus heb ik iets van 80 € betaald. Vergeleken met Syntra West is dit een peulschil. En ik kan moeilijk geloven dat de kwaliteit van de opleiding daardoor minder zal zijn.

Nu nog op zoek naar een fietsstandaard en materiaal... Hopelijk kan dit aangekocht worden via school zelf.
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

Bulls Biker wrote: Nu nog op zoek naar een fietsstandaard en materiaal... Hopelijk kan dit aangekocht worden via school zelf.
ik heb via de school ( cvo aalst ) een staander van bbb en de momentsleutel van bbb gekocht met de opleidings cheques.
mss best eerst dit met de leraar en de directie bespreken want of ze dit overal doen weet ik ook niet.

Red 8)
Post Reply