Er stond daar nochtans een groot bord met daarop het getal 60.daelman wrote:vertrokken voor de 40. op die KL*TEschijtpad naast de neet terecht gekomen waar ge blijkbaar na 100m al rechts inmoest (vertelden ze ons aan de bevoorrading van de 60) da kunne wij niet rieken hé mannen. ik denk dat er daar zo'n 20 man ston die hetzelfde probleem hadden als wij.
pijltjes waren ook voor geen meter zichtbaar.
13/07/08 Booischot
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
jaro
- Mountainbiker
Nope, aan die brug wast voor de 60 naar links en dan rechts den dijk op en voor de 40 rechtdoor (den helft van ons groep is daar de 60 opgedraaid terwijl ze de 40 gingen doen, maar da was vooral hun eigen foutjaro wrote:Er stond daar nochtans een groot bord met daarop het getal 60.daelman wrote:vertrokken voor de 40. op die KL*TEschijtpad naast de neet terecht gekomen waar ge blijkbaar na 100m al rechts inmoest (vertelden ze ons aan de bevoorrading van de 60) da kunne wij niet rieken hé mannen. ik denk dat er daar zo'n 20 man ston die hetzelfde probleem hadden als wij.
-
killer bee
- Mountainbiker
Post by killer bee »
slechtste tocht van dit jaar,voor 4 € mag er dat beetje meer zijn maar het was het tegenovergestelde,slecht afgepijld,80% van diegene die 40 km wouden doen kwamen op de 60 terecht na verschillende km's langs de slechte kant van de beek te rijden,misschien is de pijltjeshanger wel kleurenblind,zoja,mijn excuses dan,volgend jaar naar hamont.
grtz
grtz
wij waren bij die 20 man dusdaelman wrote:vertrokken voor de 40. op die KL*TEschijtpad naast de neet terecht gekomen waar ge blijkbaar na 100m al rechts inmoest (vertelden ze ons aan de bevoorrading van de 60) da kunne wij niet rieken hé mannen. ik denk dat er daar zo'n 20 man ston die hetzelfde probleem hadden als wij.
Stond toch wel duidelijk aangegeven aan het brugje.meridake wrote:slechtste tocht van dit jaar,voor 4 € mag er dat beetje meer zijn maar het was het tegenovergestelde,slecht afgepijld,80% van diegene die 40 km wouden doen kwamen op de 60 terecht na verschillende km's langs de slechte kant van de beek te rijden,misschien is de pijltjeshanger wel kleurenblind,zoja,mijn excuses dan,volgend jaar naar hamont.
grtz
Maar idd voor de rest waarom de pijlen niet echt duidelijk.
Ach ja,.......
-
jaro
- Mountainbiker
Heb de 60 km gedaan en dus aan de goeie kant van dat water gereden.
Ik vond het al raar dat ik langs de linkerkant kon doorvlammen terwijl de mannen van de 40 aan de rechterkant zaten te stoempen en we daarna aan dezelfde baan toekwamen.
Zelfde rit als vorige jaren, dus ik wist wat er ging komen. Gelukkig waren die vliegskes van vorig jaar binnengebleven.
Bevoorradingen waren in orde , naar de pijlkes was het soms wat zoeken maar ik heb ze toch allemaal gevonden.
Heb me dankzij het prima weer, de schone streek en de modderpassages toch goed geamuseerd.
Achteraf een lekker pintje en mijne voormiddag was weer geslaagd.
Omdat het niet altijd moeilijk moet zijn, komen we volgende keer weer terug voor 60 onspannende kilometers.
Jaro.
Ik vond het al raar dat ik langs de linkerkant kon doorvlammen terwijl de mannen van de 40 aan de rechterkant zaten te stoempen en we daarna aan dezelfde baan toekwamen.
Zelfde rit als vorige jaren, dus ik wist wat er ging komen. Gelukkig waren die vliegskes van vorig jaar binnengebleven.
Bevoorradingen waren in orde , naar de pijlkes was het soms wat zoeken maar ik heb ze toch allemaal gevonden.
Heb me dankzij het prima weer, de schone streek en de modderpassages toch goed geamuseerd.
Achteraf een lekker pintje en mijne voormiddag was weer geslaagd.
Omdat het niet altijd moeilijk moet zijn, komen we volgende keer weer terug voor 60 onspannende kilometers.
Jaro.
-
dupont rudy
- Mountainbiker
toertocht booischot
Post by dupont rudy »
vandaag de 60km afgelecht,bepeiling was een aanpassing door de te kleine bordjes , bevoorrading was meer dan ok,het parcour was zoals verwacht geen heuvels maar voor de rest zat er genoeg fun in.
-
Griet
- Mountainbiker
Heb de 60 gedaan, ik vond het toch wel een geslaagde tt in tegenstelling wat de meesten hier schrijven.
Had deze nog nooit gedaan maar had al naar de reacties van vorig jaar gekeken en daar werd al genoeg gezegd dat er niet veel singletracks waren dus "no problem".
Pijltjescommentaar is wel wat terecht. Ze zijn niet opvallend genoeg.
Heb me aangesloten bij 2 medebikers die een goei tempo hadden............ heb me goed geamuseerd.
Achteraf nog effie op t terras blijven plakken en mijne zondag was weeral geslaagd.
Had deze nog nooit gedaan maar had al naar de reacties van vorig jaar gekeken en daar werd al genoeg gezegd dat er niet veel singletracks waren dus "no problem".
Pijltjescommentaar is wel wat terecht. Ze zijn niet opvallend genoeg.
Heb me aangesloten bij 2 medebikers die een goei tempo hadden............ heb me goed geamuseerd.
Achteraf nog effie op t terras blijven plakken en mijne zondag was weeral geslaagd.