Granville HTi

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
MansonGT
Mountainbiker

Post by MansonGT »

f1l1p wrote:
manitou. wrote:steek er een setje DX platform pedalen op als je klikpedalen totaal niet ziet zitten
die platformpedalen van shimano zijn heel goed en geven goede grip als je met een soort van skateschoen rijd (bv een 5.10 sam hill replica :wink: )
Die DX'en zijn mij wel nogal zwaar... en het is net op de ronddraaiende massa dat ik niet te veel wil toegeven :-?

Ik rij idd meestal met een skateschoen of wandelschoen met vibram-zool, zo ga ik niet direct op mijn smoel als ik ergens door de modder moet "waden" :P

De NC-17 Sudpin III S-Pro (net gezien bij bike-discount) lijkt mij wel nog iets... 385gr voor 80 euro...

Heeft iemand ervaring met deze pedalen??
ik heb soortgelijke pedalen (BBB lowride 544gr) en ik rij ook met skateschoenen :P pedalen zijn idd zwaar maar ik kijk persoonlijk niet achter een kilo meer of minder ;) ge kunt nog eens goe bunnyhoppen dermee en ze beginnen niet te piepen en te kraken na een tijdje vergeleken me andere gewone pedalen
fotos van mijn kraam met zulke pedalen:
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... 93&start=0

btw: prachtige Granville, de kleuren passen zeer lekker bij elkaar en heel proper in elkaar gestoken

=D>
radical
Mountainbiker

Post by radical »

380 zou ik ook wel zien zitten. Bij Chainreaction kosten ze maar 70 euro, maar wegen ze wel bijna 490 gram :s
_alain_
Mountainbiker

Post by _alain_ »

Ik rij met de magnesium NC-17's,
en die zetten +/-380gr op de weegschaal (nagewogen).
Sinds kort rij ik ook met 5.10's erop en die combinatie bevalt niet slecht (om het zacht uit te drukken).
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

zo zwaar frame dan? met die afmontage en net onder de 11kg?
flupke73
Mountainbiker

Post by flupke73 »

Headshot wrote:zo zwaar frame dan? met die afmontage en net onder de 11kg?
tita ht 18": meestal 1500a1600grammetjes
f1l1p
Mountainbiker

Post by f1l1p »

Zo, weer een andere look :lol: Schoon é 8)

Image

Die banden (Schwalbe Table Top 2.25 590gram op de doos => 650gram nagewogen :roll: ) bollen voor mijn meestal straatgebruik wel leuk, tis weer eens iets anders :-)

Image

Ik had dus gehoopt dat zo een fox mijn onderbuis niet zou raken... Maar blijkbaar wel #-o Zal eens aan de Roeki moeten vragen welk balhoofd die heeft, want dat onderste lagerhuis lijkt mij wel wat dikker bij hem :drunk:
Thomass
Mountainbiker

Post by Thomass »

met die fox ziet hij er al weer een stuk mooier uit =D>
alleen die zadel #-o maakt ue fiets echt erg lomp :wink:
maar dat is mijn mening!
gr.
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

ik krijg al zin in zo'n lekker frame =P~
Roeki
Mountainbiker

Post by Roeki »

Allé, omdat je het zo mooi vraagt. Ik heb een balhoofd van trickstuff steken. Een héél goed spul, weinige fietswinkels verkopen dit, a ja, de bovenbuis gaat niet meer stuk, remhendels breken niet meer. Slecht voor de commerce hé :-D . Het kan dus maar 180° draaien.
Image
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

wat ze al ni uitvinden he
Post Reply