kom waarschijnlijk wel af met mijne maat als ik hem kan overhalen?
13/07/08 Booischot
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- crazy rush
- Mountainbiker
Post by crazy rush »
had graag wat mee info gehad

Hoi iedereen
Juist alles afgepijlt. De 20 goed berijdbaar en de 40 ook. De 60 voor 90% goed berijdbaar, hebben wel een zwaar stuk omgeleid. Aan mie maan. Met deze regen hadden wij meer baggerstroken verwacht, maar10% valt wel mee he!
Hopelijk krijgen we morgen het
zelfde weer als vandaag.
sportieve groeten en tot morgen
Juist alles afgepijlt. De 20 goed berijdbaar en de 40 ook. De 60 voor 90% goed berijdbaar, hebben wel een zwaar stuk omgeleid. Aan mie maan. Met deze regen hadden wij meer baggerstroken verwacht, maar10% valt wel mee he!
Hopelijk krijgen we morgen het
sportieve groeten en tot morgen
- johan rijkevorsel
- Mountainbiker
- Dirty Daddy
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)
Post by Dirty Daddy »
Kan er jammer genoeg niet bij zijn,maandag op het werk open pinkbreuk opgelopen....zal me de volgende weken moeten beperken tot de rollen en eventueel als de pijn te harden is op de weg de conditie op pijl te houden 
- johan rijkevorsel
- Mountainbiker
Post by johan rijkevorsel »
ik vond de toer maar niks de bepijling trok op geen klo......n
0/10
als het maar rap terug zondag is dan kan ik deze vergeten.
0/10
als het maar rap terug zondag is dan kan ik deze vergeten.
vertrokken voor de 40. op die KL*TEschijtpad naast de neet terecht gekomen waar ge blijkbaar na 100m al rechts inmoest (vertelden ze ons aan de bevoorrading van de 60) da kunne wij niet rieken hé mannen. ik denk dat er daar zo'n 20 man ston die hetzelfde probleem hadden als wij.
pijltjes waren ook voor geen meter zichtbaar.
pijltjes waren ook voor geen meter zichtbaar.