Ik ben gisteren met de auto door Merchtem gereden, en op sommige plaatsen spoelde de modder over de weg! Da geeft "corrozje"Tom wrote:'t Zal idd. wat nattekes liggen... Semikes best achterwege laten, slofkes met noppen zijn aangeraden.
@ Streets, het eerste deel van het parkoer is het zwaarst (meeste hoogtemeters). De 75 buigt af naar Mollem / Brussegem / Merchtem, m.a.w. gekend gebied voor de Straffers.
13/07/2008 - Asse
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Goldfinger1
- Mountainbiker
Post by Goldfinger1 »
Ben juist terug van bij bikesport. Ligt natuurlijk los in de streek. Heb er ff op gelet en het bleek al bij al wel mee te vallen op de velden........
Zoalng er vandaag niet te veel meer bijvalt zal't wel in orde zijn.
Alleszins om 8.00H staan we daar voor weer een leuk tourke. ( of dat het nu regend of niet )
Ludo,
Tot morgenvroeg !!
Grtzz,
Gembe.
Zoalng er vandaag niet te veel meer bijvalt zal't wel in orde zijn.
Alleszins om 8.00H staan we daar voor weer een leuk tourke. ( of dat het nu regend of niet )
Ludo,
Tot morgenvroeg !!
Grtzz,
Gembe.
- Goldfinger1
- Mountainbiker
Post by Goldfinger1 »
DZM met ne man of 15 verdeeld over de startperiode, aja der zijn altijd langslapers hé 
TT
Mooi toerke,aantal nieuwe stukjes ontdekt.Proficiat aan hopduvels.
Enig minpunt aan voor de rest een zeer aangename rit was de aanwezigheid van een biker die enkele keren zeer gevaarlijk inhaalde dacht blijkbaar dat dit een wedstrijd was.Aan de morret slaagde hij er zelf in om een deelnemer te doen vallen.Begon dan te schrewen van jewelste.
Ongelooflijk.
Aan deze persoon (grote blonde man reed met epic ,versluys kledij) heb ik maar 1 goede raad ga in therapie.
Sportieve groeten.
Enig minpunt aan voor de rest een zeer aangename rit was de aanwezigheid van een biker die enkele keren zeer gevaarlijk inhaalde dacht blijkbaar dat dit een wedstrijd was.Aan de morret slaagde hij er zelf in om een deelnemer te doen vallen.Begon dan te schrewen van jewelste.
Ongelooflijk.
Sportieve groeten.
- Magi
- Mountainbiker
- Location: Ne zwarten, vond ik mooi...daarom, maar toch een specialized!
deze morgen op tijd thuis vertrokken, geparkeerd op toch wat afstand van inschrijving, blijkbaar serieus aantal deelnemers op deze zomertocht,eerste maal dat ik deze tocht reed,
knap werk van dees mannen, inschrijven ging vlot, parcour mocht er ook zijn, goeie bepijling, bevoorradingen op toffe lokaties, juist op tijd ook,
après verzorgd en vriendelijk,
maakt mijn zondag en bijna begin van verlof aangenaam,
zou zeggen tot de volgende!
knap werk van dees mannen, inschrijven ging vlot, parcour mocht er ook zijn, goeie bepijling, bevoorradingen op toffe lokaties, juist op tijd ook,
après verzorgd en vriendelijk,
maakt mijn zondag en bijna begin van verlof aangenaam,
zou zeggen tot de volgende!