Bikechallenge Polen 2008

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
.:Roel:.
Mountainbiker
Location: CUBE LTD1; Specialized Epic 07 (Expert); Commencal VIP Nuts 5

Post by .:Roel:. »

tja Mr Tutifrutti, der is nog plaats zou ik zeggen :wink:

Zijn er eigenlijk nog mensen hier die hem solo gaan rijden, want op de deelnemerslijst staan er toch nog een paar?
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

.:Roel:. wrote:tja Mr Tutifrutti, der is nog plaats zou ik zeggen :wink:

Zijn er eigenlijk nog mensen hier die hem solo gaan rijden, want op de deelnemerslijst staan er toch nog een paar?
tja ... ik heb een paar maand geleden een huis gekocht en ben bezig met het zo vlug mogelijk in orde te krijgen, vandaar dat ik de laatste 3 maanden geen meter heb gereden. Ik ben trouwens wat dichterbij gekropen, ik zit nu in het lokerse. We moeten dringend eens een reünie houden é :wink:
Diet
Mountainbiker
Location: Sobre Spam 2012/Sobre Spam 2013/Grand Canyon AL SLX 29

probleempie

Post by Diet »

Ik ben al een hele tijd ingeschreven voor den BC en denk dat het conditioneel wel in orde komt. Samen met ne maat zouden we een week fun maken in het Poolse middengebergte. Diene maat gooit nu de handdoek in de ring, is fysiek niet genoeg voorbereid (ne kilo of 10 teveel schat ik). Nu moet ik die hele trip alleen ondernemen en bovendien moet ik de zondag na de BC al rond de middag terug in België zijn.
Zijn er ander bikers die mij wat uit de nood kunnen helpen voor het vervoer (ik heb wel mijn eigen wagen als dat kan helpen) en vooral die ook al de zaterdagavond terug naar België willen vertrekken?

Ik hoop dat ik er uitgeraak anders wordt het een tough and lonesome job.
Mountainbiker

@ diet: qua vervoer ga ik u niet kunnen helpen. Wij vertrekken waarschijnlijk donderdag avond en komen zondag overdag terug.
Ik ga de BC ook solo rijden, dus voor nen babbel onderweg, of bij pot en pint 's avonds kan ik misschien wel helpen :wink:
stoned biker
Mountainbiker

Post by stoned biker »

ik heb nog ne twijfel voor bandenkeuze 2.1 of 2.25 (nobby voor en racing ralph achter)

suggesties?
Mountainbiker

Heb met NN 2.1 voor en achter gereden .... geen één keer lek, en nergens problemen met grip gehad
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

vorig jaar heb ik ginder achter met een NN 2,1 vooraan gereden een RR 2,1 achteraan. De eerste dag 1x lek gereden, de rest van de tocht verder niet meer. Mijne "maat" die heeft met RR vrij veel probs gehad. Achteraf gezien zou ik misschien wel met een 1,8 durven rondbollen ginder, zeker als het parkoer hetzelfde is als vorig jaar, dan ga je de eerste 2 beter af zijn met een iets dunner bandje (er zit wat meer "weg" in dan).

Roel succes é man ginder ver weg ... ik ben momenteel bezig met mijn keuken ineen aan het vijzen :evil: - demonteren is makkelijker precies :^o
Mountainbiker

Ze hebben het parcours deftig aangepast, dus ik ben eens benieuwd!

Naar wat de Belgen daar gaan uitsteken ben ik ook benieuwd want er gaan precies wel wat kleppers starten dit jaar, zowel in de solo als in de team race ....

Ik ga voor mijn vertrouwede NN NN 2.1 combo ...

Veel succes met de keuken hé Jocca! De Pacer sprak ook al over volgend jaar terug meedoen, dus ...
Qube
Mountainbiker

Post by Qube »

Als er iemand nog ergens een startbewijs te koop weet staan... :wink:
Mountainbiker

op het forum van de BC zelf stonder er nog 2 ....

"Do odstąpienia dwa miejsca na Bikechallenge za 1200 pln/ osobę. W grę wchodzi tylko przejęcie obydwu miejsc. Kontakt na priv.

Oferta ważna do 25.06.2008 do godz. 10.00. To ostatni termin by się wycofać i odzyskać kasę od orga. "

Maar wat ik er uit kan maken is dat het nog voor de uiterste opzegdatum was, en hij ze dus kunnen annuleren heeft ...

Nu, Bike Challenge is niet zoals nen Transalp, en daarbij, Polen blijft Polen, daar valt altijd nog wel wat te regelen :wink:
Post Reply