Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

=D> amai TimDC dat is goe gereden zo te zien =D>
Ik ben maandag terug begonnen met een ritje op de baan van 50 km avs 23 dus op het gemaksken is me goed afgegaan en morgen ga ik nog een ritje maken op de baan met den Eagle als er nog mannen mee willen we vertrekken om 18.30 ??
Hopelijk houden mijn knieen het want over is het toch nog ni heelemaal :cry:
Vijf augustus ga ik me laten opmeten en veloke laten goe zetten samen met den Jake :wink: hopelijk heb ik er baat bij achteraf [-o<

Zeg mannen nu van het weekend toch bijna iedereen in verlof is heb ik zitten denken om eventueel de zondag met de forumleden naar Asse is te gaan biken :bounce: zijn der mannen die da zien zitten ???
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

ik dacht ook naar Asse te gaan :bounce: en zie dat wel zitten =D>

Morgen nieuwe schoenen gaan halen zodat ze bij 't afmeten ineens afgesteld kunnen worden. Ik hoop toch een solden'ke te kunnen doen pfff kost allemaal geld hoor #-o
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Ik zou zeer graag mee gaan zondag maar mijn madame heeft vroege en ik heb geen opvang voor mijn kindjes. Verpleegsters hé :cry:

Ik ga waarschijnlijk morgenvroeg eens rijden, een 60km denk ik. Misschien is op de weg met af en toe een afdwalerken in een veldweg.

En dan eventueel vrijdagnamiddag nog eens maar weet nog niet waar. Als er moesten zijn die vrijdag kunnen rond 15u30 laat iets weten hé.

Gunther ik ben blij dat je terug al kan beginnen. Ik ga wel nog wat producten aanschaffen om toch beter te recupereren want ik heb 2 dagen niet goe geweest van dat ritje. En Houffa is wel nog een stukske zwaarder en verder hé. Ik heb daar iets gevonden van het merk performance bij Van Eyck met aminozuren en dat was vroeger in mijn atletiekperiode toch ook een hulpmiddel om zeer zware trainingen te kunnen verteren, het voorkomt ook kwetsuren, dus Gunther misschien ook iets voor jou.
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Vrijdag 15u30 ben ik op post Tim ... =D>

YES: Vrijdag en zondag biken ... dat 't maar rap weekend is ! :evil:

vond ik wel eens interessant om lezen : http://www.voedingsadvies.info/mtb/marathonmtb.html
SniperKitten
Mountainbiker

Asse

Post by SniperKitten »

Ik weet nog niet of ik kan zondag, maar er is iets mis :-? met de route in Asse, op de site van de sportdienst staat dat deze buiten gebruik is (al sinds mei).
http://www.sportinasse.be/news_txt.asp?ID=84

Het zou wel een leuk ritje zijn: bloso route aalst (groen+stukje blauw tot in baardegem) overschakelen route opwijk, stukje route merchtem en dan de volledige route van asse... =D> en training voor jullie houffa marathon dinges hé...
flaming_jakke
Mountainbiker

Re: Asse

Post by flaming_jakke »

SniperKitten wrote:Ik weet nog niet of ik kan zondag, maar er is iets mis :-? met de route in Asse, op de site van de sportdienst staat dat deze buiten gebruik is (al sinds mei).
http://www.sportinasse.be/news_txt.asp?ID=84

Het zou wel een leuk ritje zijn: bloso route aalst (groen+stukje blauw tot in baardegem) overschakelen route opwijk, stukje route merchtem en dan de volledige route van asse... =D> en training voor jullie houffa marathon dinges hé...
Hey Sniperkitten zondag gaan we een georganiseerde rit doen in Asse zie http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=51370

Uw voorstel is ook wel eens een goede tip voor eens te rijden, moeten we in de toekomst eens doen.
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

TimDC wrote:Ik zou zeer graag mee gaan zondag maar mijn madame heeft vroege en ik heb geen opvang voor mijn kindjes. Verpleegsters hé :cry:

Ik ga waarschijnlijk morgenvroeg eens rijden, een 60km denk ik. Misschien is op de weg met af en toe een afdwalerken in een veldweg.

En dan eventueel vrijdagnamiddag nog eens maar weet nog niet waar. Als er moesten zijn die vrijdag kunnen rond 15u30 laat iets weten hé.

Gunther ik ben blij dat je terug al kan beginnen. Ik ga wel nog wat producten aanschaffen om toch beter te recupereren want ik heb 2 dagen niet goe geweest van dat ritje. En Houffa is wel nog een stukske zwaarder en verder hé. Ik heb daar iets gevonden van het merk performance bij Van Eyck met aminozuren en dat was vroeger in mijn atletiekperiode toch ook een hulpmiddel om zeer zware trainingen te kunnen verteren, het voorkomt ook kwetsuren, dus Gunther misschien ook iets voor jou.
ja ik heb daar ook staan naar kijken over laatst mor er is daar zoveel keus dat ik nooit weet wa goed is en neem dan maar niets #-o zal het dan toch maar is proberen :lol:

Jakke ga jij nu naar Asse zondag anders kunnen we ergens afspreken he den Eagle gaat ook misschien mee gaat nog iets laten weten ..... en SniperKitten het zal voor jou ook wel een leuke ervaring zijn zo een tt heeft toch nog iets meer dan een bloso rit :wink: en wees gerust het zal bij lij ook op het gemak zijn ze
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Zeker afspreken zondag !! Om hoe laat spreken we waar af ??

Tim en Tom (Tom = van lebbeke die ook mee naar houffalize gaat) gaan ook al mee naar Asse.

@sniperkitten ga je ook mee ? 't zal leuk toerke worden, je zal het u niet beklagen =D>
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

ok mannen om kwart na 8 aan de watertoren in Lebbeke

tot dan
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Ja mannen amuseer jullie maar ,terwijl ik hier zit te niksen :evil: nog steeds rood licht door die stomme val.I'll be back 8) en hoe ik garandeer het de vonken zullen er af vliegen als ik terug op niveau ben :lol:
Amuseer jullie hé mannen =D>
Post Reply