Wielerspeciaalzaak Van Eyck Sport

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
BertG
Mountainbiker

Post by BertG »

Japs wrote:Let wel op dat je niet gehaast bent als je daar gaat. Zeker nu met de solden. Vorige week geweest en meer dan een uur aan de kassa staan wachten. Systeem is niet goed. De mensen aan de kassa zouden enkel moeten afrekenen en anderen die de spullen gaan halen. Maar voor sommige dingen wel spotgoedkoop. Heb oa 2 Schwalbe NN 2.1 UST gekocht voor €29,95/stuk. En dat is geen soldenprijs...
Das inderdaad soms wel een ramp daar en zeker niet alleen op een zaterdag. Er staat daar dan + 10 man voor die toog te wachten op nen hoop en op den duur weet niemand meer wie zijne toer het nu eigenlijk was. Recht van de sterkste geldt dan #-o .

Systeem met nummerkes zou beter zijn (zeker op drukke dagen) en afrekenen vanvoor in de winkel.

(btw, heb het over de winkel in geel)
rocki
Mountainbiker

Post by rocki »

weer schoon koopke gedaan

ging voor Barracuda's voor volgende week de Alpen onveilig te maken.

Lagen er juist 2 in den bak aan -50% :bounce: :bounce: :bounce:
Rikske
Mountainbiker
Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Post by Rikske »

Gary Visser wrote:
Japs wrote:Let wel op dat je niet gehaast bent als je daar gaat. Zeker nu met de solden. Vorige week geweest en meer dan een uur aan de kassa staan wachten. Systeem is niet goed. De mensen aan de kassa zouden enkel moeten afrekenen en anderen die de spullen gaan halen. Maar voor sommige dingen wel spotgoedkoop. Heb oa 2 Schwalbe NN 2.1 UST gekocht voor €29,95/stuk. En dat is geen soldenprijs...
Das inderdaad soms wel een ramp daar en zeker niet alleen op een zaterdag. Er staat daar dan + 10 man voor die toog te wachten op nen hoop en op den duur weet niemand meer wie zijne toer het nu eigenlijk was. Recht van de sterkste geldt dan #-o .

Systeem met nummerkes zou beter zijn (zeker op drukke dagen) en afrekenen vanvoor in de winkel.

(btw, heb het over de winkel in geel)
Het is er inderdaad soms een kleine ramp aan die toog :roll: .

Vorige week ook geweest voor nieuwe bandjes (wist nog niet eens dat er solden waren :oops: ), sta je daar met 2 man voor u aan de toog te wachten, en tegen dat het eindelijk uw beurt is zijn er altijd mensen (die een eeuwigheid na u pas aan de toog komen staan zijn) die denken dat ze toch eerder mogen bediend worden omdat ze blijkbaar meer haast hebben als jij. En dan weten dat mijn 2 klein manne (en mijn vrouwke ook eigenlijk) na 10 minuten het wachten wel stilletjes aan beu waren.

Leuke situatie hoor ...

Enfin, op 2 bandjes heb ik wel pakweg zo'n 40 eurokes bespaard, daar mag je iets voor overhebben hé.
Simp
Mountainbiker

Post by Simp »

In Aalst staan ze soms met 3 of 4 verkopers aan de toog voor de fietsonderdelen (vanachter dus) en dan moet je soms nog een half uur wachten. Ze zijn gewoon het slachtoffer van hun eigen succes, hun omzet moet volgens mij echt wel gigantisch zijn.
Vanvoor bij de kleding valt het meestal goed mee.
VaMalder
Mountainbiker

Post by VaMalder »

Vandaag geluk gehad, weinig vollek en maar 2 minuutjes moeten wachten aan de kassa.. de vorige 3 keer dat ik "gepasseerd" ben ben ikzelfs niet binnen geweest, ik zag de colonne mensen al van voor ik in de winkel was.
vannoli
Mountainbiker
Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah

Post by vannoli »

weet er iemand of ze nog assos broeken hebben

heb gehoord dat door de solden alveel verkocht is
B.insane
Mountainbiker

Post by B.insane »

Gisteren in Geel hingen er nog heel veel.
En niet moeten wachten aan de kasse :-D
TIENEN
Mountainbiker

Post by TIENEN »

Iemand nog laatste dagen in Geel geweest, zoja zijn er nog Thule euroway voor 2 fietsen -- anders zou ik voor niets tot daar rijden

thx
Flo
Mountainbiker

Post by Flo »

vannoli wrote:weet er iemand of ze nog assos broeken hebben

ze hebben er nog veel, wel veel kleine maten maar de verkoopster zei dat er constant stock word aangevoerd.

wij hebben zaterdag geweest
Flo
Mountainbiker

Post by Flo »

vannoli wrote:weet er iemand of ze nog assos broeken hebben

ze hebben er nog veel, wel veel kleine maten maar de verkoopster zei dat er constant stock word aangevoerd.

wij hebben zaterdag geweest (In AAlst)
Post Reply