Ondergrond lag er over't algemeen heel goe bij. bepijling is ni slecht, maar toch mogen er op elke route wel een paar pijlen bijgezet worden -ik dacht dikwijls dat ik verkeerd zat omda'k zo lang niks zag.
Bij de start van den 1 in La Roche had ik ni gezien dat ik een straatje links omhoog moest en dan is't wel effe zoeken! Die ene afdaling in't bos kort na Samrée was wel de moeite owv al die stenen en geulen. Dan denkt ge da ge er vanaf zijt, ge komt uit da bos en dan een afdaling, man man, steil!!!! Hoeveel procent was da wel ni? Ben er wel afgegaan maar bijna constant in de remmen. Jammer dat ik niemand zag die kon tonen hoe het daar precies moest!
4 was ook heel leuk. Wel in't begin opletten. Straat die je omhoog moet is opengebroken. Ge kunt er inrijden, maar na een 50m hoogteverschil kwam ik aan een groot kot in de weg -weg volledig afgezet. Ben dan maar via trapje aan één vd huizen daar en door over enkele omheiningkjes te kruipen daar voorbij geraakt. Daar hadden ze toch een alternatieve weg mogen uitpijlen -ik ben echt niemand tegengekomen op de 4.
Bij den 3 (die klim in't begin is echt ni te doen -heb 80% te voet gedaan
Volgend jaar opnieuw weekendje Ardennen met 1dag mtb. Durbuy-Barvaux en La Roche heb ik al gehad. Wat raden jullie me nu aan??