koersbroek type assos

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
jimi
Mountainbiker

Post by jimi »

vroeger dacht ik,allemaal zjannetten met hun snobbroeksken van assos
sinds ik er één gekocht heb denk ik er anders over(enkel idioten veranderen nooit van gedacht)ok,ze zijn 'duur' maar hun geld waard
tijdens mijn laatste doodssmak (lach ni é franco) was ik bezorgder over mijn broek die kapot was dan over mijn knie die weeral open lag
en wat is duur é????50euro besparen op een broek en langs de andere kant geld buitengooien aan leffes en coke(sorry,kon't nie laten)
koop er één en geniet ervan ipv de gierigen uit te hangen zou ik zeggen
Trevorken
Mountainbiker
Location: Canyon Nerve 9.0 LTD + Specialized Stumpjumper Fsr Expert 2008

Post by Trevorken »

Montieken wrote:heb me 3weken geleden ook een assos aangeschaft de S5 awel ik ben er toch nie echt content van zenne, zeem begint na 2uur serieus te irriteren, en ik vind ook dat het zeem nie echt goe blijft ziiten, schuift precies altijd wa op, als ik rechts voel dan is het zeem nog 2cm buiten de zadelrand en links voel ik geen zeem meer (dus binnen de zadelrand).
ofwel heb ik weer eentje da gemaakt is door ene me ne serieuse kater op ne maandagmorgend.
Je hebt toch de goede maat genomen? De broeken van Assos moeten serieus spannen, ook de bretellen zijn pas aangenaam als je op de fiets zit.
Montieken
Mountainbiker

Post by Montieken »

Trevorken wrote:
Montieken wrote:heb me 3weken geleden ook een assos aangeschaft de S5 awel ik ben er toch nie echt content van zenne, zeem begint na 2uur serieus te irriteren, en ik vind ook dat het zeem nie echt goe blijft ziiten, schuift precies altijd wa op, als ik rechts voel dan is het zeem nog 2cm buiten de zadelrand en links voel ik geen zeem meer (dus binnen de zadelrand).
ofwel heb ik weer eentje da gemaakt is door ene me ne serieuse kater op ne maandagmorgend.
Je hebt toch de goede maat genomen? De broeken van Assos moeten serieus spannen, ook de bretellen zijn pas aangenaam als je op de fiets zit.
ja heb de goei maat genomen, maar eigenlijk mag da weinig invloed hebben op het zeem vermits deze altijd dezelfde maat is nee ?

kan misschien zijn da ik een rare vorm van kont heb :-D
Trevorken
Mountainbiker
Location: Canyon Nerve 9.0 LTD + Specialized Stumpjumper Fsr Expert 2008

Post by Trevorken »

De zeem verschuift makkelijker als de broek te los is.
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

Montieken wrote:
Trevorken wrote:
ja heb de goei maat genomen, maar eigenlijk mag da weinig invloed hebben op het zeem vermits deze altijd dezelfde maat is nee ?

kan misschien zijn da ik een rare vorm van kont heb :-D
'k wil ze voor een goe prijske wel overnemen :wink:
eric74
Mountainbiker

Post by eric74 »

waarschijnlijk een gekke vraag want ik heb ze nog niet gezien hier: kan je zeem niet vervangen in broek? Broek zelf slijt nauwelijks als je op je fiets blijft zitten , maar zeem wil wel es aan vervanging toe zijn.
Iemand ervaring mee? of kent iemand goed adres waar men dit doet?

groeten
Post Reply