06/07/2008 Otegem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- flip de flipper
- Mountainbiker
otegem
Post by flip de flipper »
Ge moe nog rapper rienslijkcrosserke wrote:Gisteren morgen ook aangezet met de forumtrein, al heeft het niet veel gescheeld of khad de volgende mogen nemen![]()
Een beetje te laat uit mijn bed gerold![]()
Ik vind deze tocht al jaren schoon, mooie klimmetjes, goede controles...
Ik ben er volgend jaar zeker terug bij.
ps vraag eens aan de gemeentewerkers of ze al bij kerkwegels willen vervangen door ECHTE offroad.
Kheb het niet zo voor paadjes![]()
Meestal vlieg ik er met mijn klikken en klakken naast
- Traxer
- Kerstman
Re: otegem
Nee, neen, oogskes openhouden.flip de flipper wrote:Ge moe nog rapper rienslijkcrosserke wrote:Gisteren morgen ook aangezet met de forumtrein, al heeft het niet veel gescheeld of khad de volgende mogen nemen![]()
Een beetje te laat uit mijn bed gerold![]()
Ik vind deze tocht al jaren schoon, mooie klimmetjes, goede controles...
Ik ben er volgend jaar zeker terug bij.
ps vraag eens aan de gemeentewerkers of ze al bij kerkwegels willen vervangen door ECHTE offroad.
Kheb het niet zo voor paadjes![]()
Meestal vlieg ik er met mijn klikken en klakken naast
Mooie rit. Heb er evenwel niet te veel van gezien (avondmarkt de 'nacht' voordien). Bevoorradingen waren super (maar kreeg bijna niks binnen
De eerste maal dat ik deze gereden heb en heb het vaste voornemen hem opnieuw te rijden (al was het maar om onze jongsten niet te laten rijden
Proficiat aan de toffers. Het viel wel op, zo'n zwart-wit gezelschap
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
nog eens -50% na de eerste -50? Zo ja, verkocht!Motorbiker wrote: Ps: ik heb hier nog twee identieke blauw/wit gestreepte hemdjes aan -50%.
- Rock Rider
- Mountainbiker
The Orb schreef:
Waarom moet een tocht in Otegem altijd richting Kluis gaan? Er zijn zoveel mooie stukjes rond Otegem, waarom dan onmiddellijk, met een tussenstop op de Tiegem, richting kluis/pater uitgaan die mijn inziens de laatste tijd gewoon afgereden is. Voor mij was dit een serieuze domper.
Dat is nu eens wat steekt het is nooit goed!
De krieretocht was voor mij op alle gebied uitstekend. En er waren zelfs krierefotografen aanwezig op interessante plaatsen, zoals op de pater.
Hopelijk komen die foto's op hunne site.
Voorlopig nog niks van gezien. Maar daar ik zelf een beetje een site onderhoud weet ik dat daar tijd in kruipt.
En nu maar wachten
Waarom moet een tocht in Otegem altijd richting Kluis gaan? Er zijn zoveel mooie stukjes rond Otegem, waarom dan onmiddellijk, met een tussenstop op de Tiegem, richting kluis/pater uitgaan die mijn inziens de laatste tijd gewoon afgereden is. Voor mij was dit een serieuze domper.
Dat is nu eens wat steekt het is nooit goed!
De krieretocht was voor mij op alle gebied uitstekend. En er waren zelfs krierefotografen aanwezig op interessante plaatsen, zoals op de pater.
Hopelijk komen die foto's op hunne site.
Voorlopig nog niks van gezien. Maar daar ik zelf een beetje een site onderhoud weet ik dat daar tijd in kruipt.
En nu maar wachten