100km chrono Lommel op 6 juli 2008

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
big-Mac
Mountainbiker

Post by big-Mac »

@ madskatingcow: Ik had gezegd langs het spoor op blijven rijden, niet overtsteken. Maar soit als je de omgeving kent is het makkelijk praten.
Ik vind het wel jammer dat je je hier beklaagd over het inschrijvingsgeld.
Ik ben er volledig mee akkoord dat je nu veel geld hebt betaald voor een korte tocht en één bevoorrading.
Als je na je binnenkomst even langs was geweest had ik je graag je inschrijvingsgeld terug betaald.
Ik zal je een persoonlijk berichtje sturen en dan regelen we dit nu wel.
Juist is juist, en ik hoop dat ik je volgendjaar terug mag verwelkomen.
big-Mac
Mountainbiker

Post by big-Mac »

Graag wil ik alle deelnemers bedanken voor hun komst. Op de chrono waren er een 100 tal vertrekkers.
Over het inschrijvingsgeld kan je een eeuwige dicussie voeren.
- Je hebt 3 bevoorradingen: Sportdrank, water, verschillende soorten koeken, bananen, sinaasappel.
- Je krijgt een aandenken: Een bus slagroom en een paar degelijke fietssokken
- Je krijgt een tombola: Dieje mens met zijn compleet barbeque set inclusief houdskool en levensmiddellen was zeer tevreden en heeft een paar keer naar zijne auto gelopen.
Maar nogmaals ieder hier zijn eigen mening, en die wil ik gerust respecteren.

Groetjes en hopelijk tot volgendjaar.
12-09-08 Wedstrijd CX (Zie LMTB-trophy)
04-01-09 MTB-tocht (Zie ook FietsPromo)
05-07-09 MTB-tocht en marathon
rollemol
Mountainbiker

Post by rollemol »

Kan de uitslag ergens worden terug gevonden?
big-Mac
Mountainbiker

Post by big-Mac »

De uitslag wordt dadelijk door gemaild naar Gf-biker en wordt dan met een bijhorend verslagje op de start pagina geplaatst.
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

72 deelnemers zo te zien, is niet echt veel, had gedacht dat het er meer waren. Enkele mensen 2 maal ingehaald, rarara hoe kan dat ? Kdacht er nog iets van te zeggen in het voorbijrijden maarja, wat haalt dat uit ?
Kun je lekker opscheppen tegen je vrienden met je goede tijd. :roll:
big-Mac
Mountainbiker

Post by big-Mac »

72 aangekomen deelnemers. Een honderdtal gestart.
Zoals elk jaar verkijken er zich toch meerdere bikers op de 100km. Het is natuurlijk verleidelijk om mee te schuiven in de start.
stef78
Mountainbiker

Post by stef78 »

ik vind dat inschrijvingsgeld totaal niet overdreven hoor, als je een koers rijd of een cross betaal je even veel en gaat het over 45min tot 1u30min, dan is 3-4u voor 12euro zo goed als gratis.

stippel maar eens een tocht uit van 100km, zou er ni graag aan beginnen, plus alle extra regels :zo rap moeten ze weg zo lang mogen ze hangen allemaal ni makkelijk
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

Ik ben om 07.15 vertrokken en aangekomen 6 h 9' later....eventjes na 13.00 dus en bij de laatsten .... als de "Formule 1" van de chrono me ingehaald zouden hebben, dan zou ik zeggen: hier riek het naar doping 8)
Alleen de snelle TT'ers hebben me verschillende keer ingehaald na de pitstops ... ik droeg trui en broek va mountainbike.be :-?
geen goede reclame voor de site hier.
Deelname aan de TT was een ervaring op zich (aankomen was super, een gevoel van :"waaaaw, ik heb het gehaald"...
75 KM SMS vrouw: antwoord "goed zo"...
100 KM SMS vrouw: antwoord " heb ge de 100 km gedaan ???"...kon het zelfs niet geloven als veteraan en met al de slechte jaren onder in de mijn (47% stof)....kuchen en puffen af en toe, zeker op de Balendijk.
Organisator:
Hoede af !!! Alles was goed aangegeven, opletten aan de oversteek, pechdienst, bananen, koekskes enz...alles naar wensen en de Leffe aan de laatste bevoorrading heeft gesmaakt...zeker tot herhaling vatbaar op 5 juli 2009. =D>
Post Reply