gem HS was 128, en gem cadans 99
Het eerste stuk oesterdam afgewerkt aan 35km/u gemiddeld, het 2e stuk na de bocht nog de vlotte 19km/u... er stond wel wat wind
Post by Snellen Erre »
Post by Vos in de bossen »
Was gij dat die me aangesproken heeft aan 't kanaal bij de eerste stop ???rubber-12 wrote:Ook de 100 km van het Kattenbos gedaan. In 5uur 5min.
Door me niet echt te haasten aan de bevoorradingen, nogal wat tijd 'verloren'.
Na bijna 2 weken niet teveel gefietst te hebben en als maximum afstand tot nu toe 65 km, viel het nog best mee.
Ik ga wat meer marathons doen in de toekomst.
Ik ben om 9:45 vertrokken. Als je heel hard getreuzeld hebt ben ik je misschien gepasseerd, maar aangezien je er één uur langer over deed dan ik en 2,5 uur vroger vertrok zou me dat verbazen.Neobiker wrote:Was gij dat die me aangesproken heeft aan 't kanaal bij de eerste stop ???rubber-12 wrote:Ook de 100 km van het Kattenbos gedaan. In 5uur 5min.
Na bijna 2 weken niet teveel gefietst te hebben en als maximum afstand tot nu toe 65 km, viel het nog best mee.
Ik heb de nick niet goed begrepen, daar ik nog maar 52% van mijn gehoor heb..
Ben om 07.15 vertrokken en aangekomen 6 h 09'later (ook niet veel getreuzel aan de pitstops, gewoon drinken , n'en koekske, n'en banaan en jue, verder, maar op eigen tempo (als je solo fietst is dit gemakkelijk)..
voor mijn 57 jaar is dit ook niet slecht, als bijna laatst aankomen, maar het is zoals het spreekwoord zegt: het is beter deelnemen dan verliezen![]()
Dan is dat misschien de Hemd ???? Ik had de outfit van MTB.be aan ,en niemand anders gezien die dit droeg (wellicht achter mij dan).rubber-12 wrote:Ik ben om 9:45 vertrokken. Als je heel hard getreuzeld hebt ben ik je misschien gepasseerd, maar aangezien je er één uur langer over deed dan ik en 2,5 uur vroger vertrok zou me dat verbazen.Neobiker wrote:Was gij dat die me aangesproken heeft aan 't kanaal bij de eerste stop ???rubber-12 wrote:Ook de 100 km van het Kattenbos gedaan. In 5uur 5min.
Ik heb de nick niet goed begrepen, daar ik nog maar 52% van mijn gehoor heb..
Ben om 07.15 vertrokken en aangekomen 6 h 09'later (ook niet veel getreuzel aan de pitstops, gewoon drinken , n'en koekske, n'en banaan en jue, verder, maar op eigen tempo (als je solo fietst is dit gemakkelijk)..
voor mijn 57 jaar is dit ook niet slecht, als bijna laatst aankomen, maar het is zoals het spreekwoord zegt: het is beter deelnemen dan verliezen![]()
![]()
De eerste twee stops ben ik dezelfden tegengekomen , maar daar zaten geen veteranen (waar ik zelf ook toe behoor) bij.![]()
Na mij zijn er toch niet veel meer binnengelopen, ik was er rond 14:50.
Dan is iemand anders....maar wie ??Hemd wrote:Kdenk het niet, ik heb de chrono gedaan.
Post by Snellen Erre »