Ciclosport HAC4

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Tom
Mountainbiker

Post by Tom »

Idd., maar zonder interface...
Ward #3
Mountainbiker

Post by Ward #3 »

ej,kan er iemand mij zegge of de meter tegen signalen van een motor kan (onsteking ,magnetisme).
Anders zou ik een grafiek van een motorcross wedstrijd maken, dan ben ik er helemaal aan uit
Ward #3
Mountainbiker

Post by Ward #3 »

Tom wrote:Idd., maar zonder interface...
en de hac 4 + usb dan?
doeme aan da duits kan ik nie aan uit ze man
mieke
Mountainbiker

Post by mieke »

Tom wrote:Idd., maar zonder interface...
Neen zunne, met interface (plus is steeds met interface). Is zelfs model 2004 met cadansaansluiting op stuurhouder.
Maar dat laatste zou ik toch niet op uw motorbike aansluiten :)
Iglo
Mountainbiker

Post by Iglo »

Allez, hier gaat ie; hieronder vind je de LETTERLIJKE vertaling van wat bij H&S BikeDiscount op de site staat. Letterlijk, dus ik ben nt verantwoordelijk voor wat zij erin zetten.
@ Mieke : groot gelijk, model 2004 met pc uitlezing, cadans heb ik ook niet op mijn Wing aangesloten :wink:

HAC 4 Plus USB Model: 2004
Zelfde funties als Hac 4. Incl. Interface(serieel), stuurhouder met trapfrequentie, 2 CD-ROM met verscheidene uitleesprogramma's.
Aanbevolen verkoopprijs van de fabrikant : 299,90 Euro
Inhoud van de levering : Interface, stuurhouder met trapfrequentie,2 CD-ROM mit verschillende uitleesprogramma's, zendergordel incl. elastiekband, gebruiksaanwijzing, beknopte gebruiksaanwijzing, informatieboek, velcro-armband, zender, spaakmagneet, montagemateriaal.

Hartslagmeter
Hoogtemeter (barometrisch)
Fietscomputer
Chrono
Nacht-Dag display
temperatuur (huidige,min,max.)
64 uur geheugen
PC-uitlezen

Greetz
Iglo
Bmweke
Mountainbiker

Post by Bmweke »

yep diene heb ik sinds een paar weken

dik content van (had ervoor de polar S 710)

Bij Van Eyck te koop voor 223€
Keb wel den titanium gekocht ni de US Postal edition...
Stimpie
Mountainbiker

Post by Stimpie »

kan het klopppen dat de fietsfuncties alleen maar werken als je de HAC4 in de stuurhouder zet ??? Als ik hem aan de pols doe krijg ik namelijk geen signaal door. :-? Is er een andere manier buiten die rekkertjes om de stuurhouder te bevestigen of zijn die rekkertjes wel te betrouwen ivm stevigheid
Stimpie
Mountainbiker

Post by Stimpie »

kan het klopppen dat de fietsfuncties alleen maar werken als je de HAC4 in de stuurhouder zet ??? Als ik hem aan de pols doe krijg ik namelijk geen signaal door. :-? Is er een andere manier buiten die rekkertjes om de stuurhouder te bevestigen of zijn die rekkertjes wel te betrouwen ivm stevigheid
XVMx
Mountainbiker

Post by XVMx »

Stimpie wrote:kan het klopppen dat de fietsfuncties alleen maar werken als je de HAC4 in de stuurhouder zet ??? Als ik hem aan de pols doe krijg ik namelijk geen signaal door. :-?
Dat klopt.
Stimpie wrote: Is er een andere manier buiten die rekkertjes om de stuurhouder te bevestigen of zijn die rekkertjes wel te betrouwen ivm stevigheid
Er zou ook een houder zijn die je moet vastzetten met schroevetjes (heb ik ook maar gehoord hier op het forum, heb het nog niet in het echt gezien). Ik was ook eerst niet echt gerust ik dat elastiekje, maar ik rij er nu toch al een tijdje mee rond, en dat houdt toch goed.
mieke
Mountainbiker

Post by mieke »

- Aan de pols 'denkt' je Hac dat je aan het joggen bent.
- Die houder met die schroef is de versie 2003 en vroeger. De nieuwe versie is met de gummies.
Nadeel: hoger en moeilijker te demonteren.
Voordeel: je kan hem ook op je bikestem zetten.
- Je kan hem echter muurvast zetten door 2 colstrop bandjes over de mount te spannen.
Post Reply