mooie fiets
mag ik vragen waar je die kettingbeschermer van CUBE gevonden hebt?
ik wil ook zo ene
en idd een fox int wit zou mooi zijn hierop
cube elite hpc xtr wielen
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Schijfrem wrote:Het blijven mooie fietsen die cubes![]()
Deze is echt een mooie, veel plezier ermee![]()
Die bekerhouders vind ik minder erbij passen (mijn smaak)
Bekerhouders is het goede woord!!!!
Ferme velo, nu nog upgraden naar een titanium frame als dit versleten is!(vermits ge materiaalfreak en géén ww bent!
- Schijfrem
- Mountainbiker
Qube frames zijn zo goed dat ze nooit verslijten, hier gaat em 20 jaar mee kunnen bollenEl Perro Diablo wrote:Schijfrem wrote:Het blijven mooie fietsen die cubes![]()
Deze is echt een mooie, veel plezier ermee![]()
Die bekerhouders vind ik minder erbij passen (mijn smaak)
Bekerhouders is het goede woord!!!!
Ferme velo, nu nog upgraden naar een titanium frame als dit versleten is!(vermits ge materiaalfreak en géén ww bent!)
[quote="Peeee"]mooie fiets
ik wil ook zo ene
De beschermer zijn gewoon bij mijn lbs te koop mijn fiets is afgeleverd met deze erop.
ik ga er vanuit dat elke cube dealer ze verkoopt.
Dit is de eerste 2008 versie van de k 24 en werd geleverd met de zwarte fox ,ik persoonlijk vind deze mooier als de witte.
De huidige versie word overigens nu wel geleverd met een witte fox
ik wil ook zo ene
De beschermer zijn gewoon bij mijn lbs te koop mijn fiets is afgeleverd met deze erop.
ik ga er vanuit dat elke cube dealer ze verkoopt.
Dit is de eerste 2008 versie van de k 24 en werd geleverd met de zwarte fox ,ik persoonlijk vind deze mooier als de witte.
De huidige versie word overigens nu wel geleverd met een witte fox
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Euh, ik spreek over een Moots of Litespeed dude!!!hb wrote:De titanium versie heb ik wel overwogen alleen was de levertijd dusdanig lang [en de prijs hoog]dat ik voor de carbon versie ben gegaan.Ferme velo, nu nog upgraden naar een titanium frame als dit versleten is!(vermits ge materiaalfreak en géén ww bent!
- Schijfrem
- Mountainbiker
Gij rijdt men ne 7 en ge maakt reklame voor Moots of LitespeedEl Perro Diablo wrote:Euh, ik spreek over een Moots of Litespeed dude!!!hb wrote:De titanium versie heb ik wel overwogen alleen was de levertijd dusdanig lang [en de prijs hoog]dat ik voor de carbon versie ben gegaan.Ferme velo, nu nog upgraden naar een titanium frame als dit versleten is!(vermits ge materiaalfreak en géén ww bent!
Foei, shame on you