cannondale taurine
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- Lefty gerre
- Mountainbiker
Post by Lefty gerre »
yep bij den bruno gekocht
ja die met de jeckyll was mijn vader.
van rugpijn heb ik nog geen klachten ben tenslotte nog maar 23
en ja op een medium zou ik ook niet goed zitten.
de drankbushouder is perfect heb de carbon van cannondale ook al geprobeert maar verlies mijn drinkbus dan af en toe.
heb zeker geen spijt van de aankoop en goede service bij den bruno e
van rugpijn heb ik nog geen klachten ben tenslotte nog maar 23
de drankbushouder is perfect heb de carbon van cannondale ook al geprobeert maar verlies mijn drinkbus dan af en toe.
heb zeker geen spijt van de aankoop en goede service bij den bruno e
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Dacht ik al... ik zat van een goeie Leffe te genieten in het gras, toen jullie aankwamen. Was ook juist in de winkel toen je hem bestelde; was geloof ik met de opendeurdag. Toen ik het hoorde dat het om een Taurine ging, dacht ik meteen van 'Nog iemand met verstand...!'Lefty gerre wrote:yep bij den bruno gekochtja die met de jeckyll was mijn vader.
Volledig mee akkoord! Is een superfiets! En de service is idd top! Als je ziet hoe ik gedepanneerd ben met mn defecte Lefty. Heb de fiets maar een dag moeten missen...Lefty gerre wrote:heb zeker geen spijt van de aankoop en goede service bij den bruno e
- Lefty gerre
- Mountainbiker
Post by Lefty gerre »
yep bestelt op opendeurdag want mijn epic stond daar ook te koop en als ik hoorde dat ie verkocht was, direct taurine e
ja verstand komt met de jaren e 
- Mister T.
- Mountainbiker
heb de nieuwe eigenaar er daar zien mee rondrijden.Lefty gerre wrote:yep bestelt op opendeurdag want mijn epic stond daar ook te koop en als ik hoorde dat ie verkocht was, direct taurine eja verstand komt met de jaren e
Zeer mooi fietsje! Je zal er veel plezier aan beleven!!! Neem het maar van mij aan
- Lefty gerre
- Mountainbiker
- Lefty gerre
- Mountainbiker