6/07/2008 - Breedhout (Vl-Brabant)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
christophem
- Mountainbiker
Post by christophem »
1959HM op 80km is der sterk over!
als je weet dat er op de 90km in Malmedy 2200HM zaten...
Vorig jaar genoteerd in Halle op de 95km : 1400HM;
Tegenwoordig wordt er veel gegoocheld met de hoogtemeters en zeker door de grote organisaties!
als je weet dat er op de 90km in Malmedy 2200HM zaten...
Vorig jaar genoteerd in Halle op de 95km : 1400HM;
Tegenwoordig wordt er veel gegoocheld met de hoogtemeters en zeker door de grote organisaties!
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Bij mij is het nog een twijfelgeval. Deze of de Meerdael Classic... Hier start ik zo goed als enigste Herder, terwijl ik bij de Classic weer een TT-punt ga verdienen... 
Wegwijzer
Yo Masini, alles goe?
Misschien ook dit tochtje doen, heb jij geen wegwijzer?
Zou met de Merida vanuit Ternat willen vertrekken richting breedhout voor de inschrijving van de 80 en als dat ergens langs mijn kanten passeert (vb Gaasbeek) der weer ergens afspringen richting naar huis, kwestie van niet boven de 103 km te gaan (103 of meer doe ik alleen voor de herders)
Maar als ik zie dat ze richting Braine gaan zal Gaasbeek der ni tussen zitten zeker?
Zou met de Merida vanuit Ternat willen vertrekken richting breedhout voor de inschrijving van de 80 en als dat ergens langs mijn kanten passeert (vb Gaasbeek) der weer ergens afspringen richting naar huis, kwestie van niet boven de 103 km te gaan (103 of meer doe ik alleen voor de herders)
Maar als ik zie dat ze richting Braine gaan zal Gaasbeek der ni tussen zitten zeker?
- MaC'Red
- Mountainbiker
Re: Wegwijzer
ah Polleke, nee het is den eerste keer dat ze geheel die kanten opgaan en ik verzeker u dat het gerust ook veel klimmen zal worden.Keyzerpol wrote:Yo Masini, alles goe?
Het feit dat ik met de Koen afkom zal het geen 80 worden vrees ik maar de 50 want Koen kan de 80 niet aan denk ik.
Noste week is het Asse ter heide en daar is de langste 75 en Koen is er niet bij dan.
mtb breedhout wrote:Dit jaar geen Kesterheide en omgeving. Wij fietsen inderdaad richting Buizingen en verder via Dworp .
Voor de deelnemers aan de 80km is er nog een bijkomende lus naar Braine-le-Chateau met heel wat klimwerk.
Tijdens de verkenningen dus een paar keer met 'zware' benen thuis gekomen.
Intussen zijn de totaal vernieuwde parcours af! Bij de links vind je de hoogteprofielen van de verschillende tochten. De positieve hoogteverschillen bedragen 324 m voor de 25 km, 546 m voor de 35 km, 1120 m voor de 50 km en maar liefst 1959 m voor de 80 km! De meting gebeurde met de Garmin CX60. Kleine verschillen zijn mogelijk te wijten aan lichte parcourswijzigingen op vraag van gemeentebesturen
-
Wim Demuylder
- Mountainbiker
Post by Wim Demuylder »
Na de nodige en onvermijdelijke aanpassingen aan ons parcours met het wegvallen van enkele hellingen en bospassages komen we voor de 80km aan ruim 1.400 hoogtemeters en voor de 55km aan 800, ditmaal gemeten met Polar S725X.
- s-biker gert
- Mountainbiker
- Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Hoe komt het dat enkele hellingen zijn weggevallen? Problemen met vergunningen?Wim Demuylder wrote:Na de nodige en onvermijdelijke aanpassingen aan ons parcours met het wegvallen van enkele hellingen en bospassages komen we voor de 80km aan ruim 1.400 hoogtemeters en voor de 55km aan 800, ditmaal gemeten met Polar S725X.
- berggeitje1
- Mountainbiker
info
Post by berggeitje1 »
1400hm voor 80km is toch niet zo slecht.
Is de tocht een beetje vergelijkbaar met de hoebelbike, want de streek is me niet zo bekend.
Onbekend maakt onbemind.
Het wordt kiezen tussend meerdael en deze ik geef wel de voorkeur aan deze.
Aan de organisatie overtuig me om naar jullie tocht te komen.
Is de tocht een beetje vergelijkbaar met de hoebelbike, want de streek is me niet zo bekend.
Onbekend maakt onbemind.
Het wordt kiezen tussend meerdael en deze ik geef wel de voorkeur aan deze.
Aan de organisatie overtuig me om naar jullie tocht te komen.