ergste valpartij

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Kermit
Mountainbiker

Post by Kermit »

Lap, net nog eentje..
Ik was juist int bos wat aant oefene op een no-footer, tot ik naast mn trappers landde met dit resultaat;

Image
Image
Image
Image
Bozo
Mountainbiker

Post by Bozo »

Benneke
Mountainbiker

Post by Benneke »

Da is toch zo ne fiets uit de aldi e ? :-D
Mint Sauce
Mountainbiker

Post by Mint Sauce »

Boowks wrote: Ergste valpartij was in triathlonwedstrijd.
Was 'rustig' wat aan't drinken op't moment dat de persoon voor mij besluit dat het niet snel genoeg gaat. Kerel gaat op zijn trappers lopen waardoor hij heel ff vertraagt en wat overlap heeft met mijn voorwiel.
Eigenlijk een gebrek aan "etiquette" van de fietser voor je: als je "en danseuse" wil gaan, eerst 2-3 verzetten zwaarder schakelen en dan rechtstaan op het moment dat je net kracht gaat zetten, dan vertraag je nauwelijks. Bij het terug gaan zitten: fiets onder je naar voor trekken ipv gewoon te gaan zitten, anders stoor je de achterligger op dezelfde manier.
Boowks
Mountainbiker

Post by Boowks »

tijl1979 wrote:
Was 'rustig' wat aan't drinken op't moment dat de persoon voor mij besluit dat het niet snel genoeg gaat. Kerel gaat op zijn trappers lopen waardoor hij heel ff vertraagt en wat overlap heeft met mijn voorwiel.
Eigenlijk een gebrek aan "etiquette" van de fietser voor je: als je "en danseuse" wil gaan, eerst 2-3 verzetten zwaarder schakelen en dan rechtstaan op het moment dat je net kracht gaat zetten, dan vertraag je nauwelijks. Bij het terug gaan zitten: fiets onder je naar voor trekken ipv gewoon te gaan zitten, anders stoor je de achterligger op dezelfde manier.
Mja, idd. De grote schuldige was eigenlijke de kerel die bij mij in't wiel zat. Die was al de hele wedstrijd bezig met kakken op iemand die niet genoeg meewerkte naar zijn zin (die gast zat er door, kon gewoon niet beter). Op die moment zat hij van in laatste positie te roepen dat we vol moesten doorgaan omdat die andere net had moeten lossen. Ik reageerde er niet op, die kerel had zelf nog niets werk gedaan en bovendien zat hij in laatste positie, hij was degene die moest inschuiven...niet ik.
Spijtig genoeg reageerde die kerel voor mij wel op zijn geroep :(

Kermit, die wonde op je buik, is dat van op die afgeknakte zadelpen te kwakken? Ziet er pijnlijk uit...
Kermit
Mountainbiker

Post by Kermit »

Boowks wrote: Kermit, die wonde op je buik, is dat van op die afgeknakte zadelpen te kwakken? Ziet er pijnlijk uit...
Idd, en dat is het ook maar het begint te beteren :-)
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

tijl1979 wrote:
in alle triathlon wedstrijden zouden ze stayeren moeten verbieden!! probleem opgelost dan

:wink:
Boowks
Mountainbiker

Post by Boowks »

Mja, ik rij gewoon geen stayerwedstrijden meer. Ze worden ook steeds schaarser gelukkig.
Feit is dat de gemiddelde triathleet niet met de fiets kan rijden. Die mannen kunnen hard gaan (veel harder dan mij vaak), maar als er een bocht in't parcours zit, pas dan op! Ik ben na die valpartij nog een paar keer bijna in de gracht terechtgekomen door mannen die vieze manoeuvres uithaalden in bochten en heb dan besloten dat ik het risico niet meer wou nemen.
Voor de moment doet het er ook niet toe. Allerlei blessures hebben ertoe geleid dat ik verleden jaar maar in 1 wedstrijd heb kunnen starten (en finishen uiteraard), dit jaar zal het waarschijnlijk helemaal njet zijn. Ik hoop er volgend jaar terug te staan (het ziet er voorlopig goed uit).
Gelukkig kan ik nog biken [-o<
Boowks
Mountainbiker

Post by Boowks »

Kermit wrote:
Boowks wrote: Kermit, die wonde op je buik, is dat van op die afgeknakte zadelpen te kwakken? Ziet er pijnlijk uit...
Op zo'n moment zou een beetje meer vet op't buikske wel welkom zijn he. Beetje schokdemping :-)
Kermit
Mountainbiker

Post by Kermit »

Boowks wrote:
Kermit wrote:
Op zo'n moment zou een beetje meer vet op't buikske wel welkom zijn he. Beetje schokdemping :-)
Soms zou dat idd handig zijn :lol:
Post Reply