Ik was juist int bos wat aant oefene op een no-footer, tot ik naast mn trappers landde met dit resultaat;

Post by Mint Sauce »
Eigenlijk een gebrek aan "etiquette" van de fietser voor je: als je "en danseuse" wil gaan, eerst 2-3 verzetten zwaarder schakelen en dan rechtstaan op het moment dat je net kracht gaat zetten, dan vertraag je nauwelijks. Bij het terug gaan zitten: fiets onder je naar voor trekken ipv gewoon te gaan zitten, anders stoor je de achterligger op dezelfde manier.Boowks wrote: Ergste valpartij was in triathlonwedstrijd.
Was 'rustig' wat aan't drinken op't moment dat de persoon voor mij besluit dat het niet snel genoeg gaat. Kerel gaat op zijn trappers lopen waardoor hij heel ff vertraagt en wat overlap heeft met mijn voorwiel.
Mja, idd. De grote schuldige was eigenlijke de kerel die bij mij in't wiel zat. Die was al de hele wedstrijd bezig met kakken op iemand die niet genoeg meewerkte naar zijn zin (die gast zat er door, kon gewoon niet beter). Op die moment zat hij van in laatste positie te roepen dat we vol moesten doorgaan omdat die andere net had moeten lossen. Ik reageerde er niet op, die kerel had zelf nog niets werk gedaan en bovendien zat hij in laatste positie, hij was degene die moest inschuiven...niet ik.tijl1979 wrote:Eigenlijk een gebrek aan "etiquette" van de fietser voor je: als je "en danseuse" wil gaan, eerst 2-3 verzetten zwaarder schakelen en dan rechtstaan op het moment dat je net kracht gaat zetten, dan vertraag je nauwelijks. Bij het terug gaan zitten: fiets onder je naar voor trekken ipv gewoon te gaan zitten, anders stoor je de achterligger op dezelfde manier.Boowks wrote: Ergste valpartij was in triathlonwedstrijd.
Was 'rustig' wat aan't drinken op't moment dat de persoon voor mij besluit dat het niet snel genoeg gaat. Kerel gaat op zijn trappers lopen waardoor hij heel ff vertraagt en wat overlap heeft met mijn voorwiel.
in alle triathlon wedstrijden zouden ze stayeren moeten verbieden!! probleem opgelost dantijl1979 wrote:Eigenlijk een gebrek aan "etiquette" van de fietser voor je: als je "en danseuse" wil gaan, eerst 2-3 verzetten zwaarder schakelen en dan rechtstaan op het moment dat je net kracht gaat zetten, dan vertraag je nauwelijks. Bij het terug gaan zitten: fiets onder je naar voor trekken ipv gewoon te gaan zitten, anders stoor je de achterligger op dezelfde manier.Boowks wrote: Ergste valpartij was in triathlonwedstrijd.
Soms zou dat idd handig zijnBoowks wrote:Op zo'n moment zou een beetje meer vet op't buikske wel welkom zijn he. Beetje schokdempingKermit wrote:Idd, en dat is het ook maar het begint te beterenBoowks wrote: Kermit, die wonde op je buik, is dat van op die afgeknakte zadelpen te kwakken? Ziet er pijnlijk uit...