28/06/08 Sellewie Beneden

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Barteken
Mountainbiker
Location: Decathlon Rockrider 8.2 (2005) - Cannondale Rush 4 (Custom)

Post by Barteken »

Ligt het nu aan mij, maar ik zie enkel foto's van vorig jaar... zie het aan mijne maat, die rijdt nog met zijn oude fiets.... :-D
Barteken
Mountainbiker

Post by Barteken »

Ligt het nu aan mij, maar ik zie enkel foto's van vorig jaar... zie het aan mijne maat, die rijdt nog met zijn oude fiets.... :-D
Barteken
Mountainbiker

Post by Barteken »

Maartend
Mountainbiker

Post by Maartend »

Ligt het nu aan mij of zie ik hetzelfde bericht 3 maal?

(even op F5 drukken in je browser, refresh)
Mustang86
Mountainbiker

Post by Mustang86 »

slijkcrosserke wrote:@ sellewie beneden:
Der zijn nog foto's waarschijnlijk.
ik heb der gezien in de tent waar ik opstond, maar in het lijst komt hij niet terug.
Zullen deze nog ergens anders terug te vinden zijn?
Anders geen probleem zulle.
We gaan niet laten van komen voor me foto :wink:
Ik zou ook graag eens alle foto's zien. Kweet dat jullie wssn maar beperkte ruimte hebben op site, maar mssn kunnen ze ergens anders geupload worden. Hier heb je bv 5 GB opslagcapaciteit gratis.

http://skydrive.live.com/
Speleers
Mountainbiker

Post by Speleers »

Mustang86 wrote:
Speleers wrote:Ooh, de fotograaf heeft mij tot twee keer toe zeer goed kunnen trekken, maar toch sta ik er weer niet tussen. Precies hetzelfde tegengekomen op de kluisbergen. :bounce:

Hier het zelfde. We zullen te vlug gereden hebben zeker? Volgende keer zal ik wat vertragen als ik hem zie zodat hij tijd heeft om af te drukken :lol:
Ik zag de fotograaf al van ver zitten. De eerste keer stond hij aan de bevoorrading en de tweede keer in de weide, naar het einde van de tocht toe. Hij had in alle twee de gevallen zeker 15 seconden de tijd om me te zien komen. Dus ik denk dat hij in die tijd een hele fotoreportage kon maken van mij :lol: .
Maar goed, ze kunnen moeilijk van alle bikers een foto op hun site zetten hé :wink: .
Mustang86
Mountainbiker

Post by Mustang86 »

Speleers wrote:
Mustang86 wrote:
Speleers wrote:Ooh, de fotograaf heeft mij tot twee keer toe zeer goed kunnen trekken, maar toch sta ik er weer niet tussen. Precies hetzelfde tegengekomen op de kluisbergen. :bounce:

Hier het zelfde. We zullen te vlug gereden hebben zeker? Volgende keer zal ik wat vertragen als ik hem zie zodat hij tijd heeft om af te drukken :lol:
Ik zag de fotograaf al van ver zitten. De eerste keer stond hij aan de bevoorrading en de tweede keer in de weide, naar het einde van de tocht toe. Hij had in alle twee de gevallen zeker 15 seconden de tijd om me te zien komen. Dus ik denk dat hij in die tijd een hele fotoreportage kon maken van mij :lol: .
Maar goed, ze kunnen moeilijk van alle bikers een foto op hun site zetten hé
Dan kan het zeer goed zijn dat ik u ben tegengekomen want heb hem ook gezien aan bevoorrading en op het einde zat em links van het pad in die weide. Ksta er zeker 2 keer op, maar ben wssn nie fotogeniek genoeg :lol:
tobi
Mountainbiker

Post by tobi »

slijkcrosserke wrote:@ sellewie beneden:
Der zijn nog foto's waarschijnlijk.
ik heb der gezien in de tent waar ik opstond, maar in het lijst komt hij niet terug.
Zullen deze nog ergens anders terug te vinden zijn?
Anders geen probleem zulle.
We gaan niet laten van komen voor me foto :wink:
Ik denk dat ook, twee keer een fotograaf gezien, en geen van de foto's sta ik er op...
Er zitten wel mooie foto's in :-D
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

Ook wij (Witje, Frimoetje en ik) hebben genoten van de rit.
Je kan me vinden op foto 043. Ook een dikke proficiat aan de
hulppost voor ons witje. Hij is goed gevallen en ze hebben
hem moeten komen halen. Amper een 10 tal min moeten wachten
ook ook goed verzorgd geweest door het Vlaams Kruis. Mag
ook eens gezegd worden vind ik.

Groetjes he,
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Barbeque wrote: Je kan me vinden op foto 043.
Groetjes he,
Dacht al dat er daar enen aan het afzien was die ik kende... :wink:
Post Reply