Dilsen-Stokkem
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
(Nog) nie doen, eerst een beetje tafelen met den deze, op lage tempo...konijninbos wrote:Geen schrik ...bike staat te koop , heb me inmiddels bij een schaakclub aangeslotenfarmer/cowboy wrote:@konijninbos: pas op: ik ben bij de schutters...K2-er wrote:Er wordt best veel gewandeld. Dus voor de volgende keer, geen schrik hebben en gewoon meekomen.
N'en luirik en n'en ouwe samen, 't moet gaan hé
Gewoon meekomen man, we zijn der om te zeveren, evenveel als om te rijden.konijninbos wrote:joat ..het was ik die al heel snel verdween ...Angelo. wrote:Nee. Ik dacht dat dat konijninbos was, die opeens verdween in het niets.
was al duidelijk toen ik eraan kwam dat ik er niks had te zoeken met mijn twee maanden bike ervaring.
had ook geen zin om ganse dag achteraan liggen te puffen en alzo jullie dag te vergallen .
Geen last, ik stink gewoon nóg wa meerIk heb idd ook last van jeuk en een uitslag maar dat heb ik de laaste tijd altijd als ik hier heb gefietst.
- Nico_1977
- Mountainbiker
Yep.. idem hier.. maar als het dat is wat ik moet doorstaan om zo'n schoon ritjes te mogen doen.. laat maar komen die jeuk..K2-er wrote: PS Zijn er nog mensen die last hebben van jeuk en uitslag?
Het zijn de procesierupsen weer.. braaf beestjes..
Last edited by Nico_1977 on Mon 30 Jun 2008 20:11, edited 1 time in total.
- Levitation
- Mountainbiker
Post by Levitation »
konijninbos: Ik zal wel eens met u meegaan anders, want mijn conditie blijkt na een maand in een enorm dieptepunt te zitten dus ge hoeft u zeker geen zorgen te maken dat ik u voorbij steek.
Vandaag nog eens in Bergerven geweest met een kameraad, en hij is aardig tegen de grond gegaan bij die afdaling met de wortels (waar in het ander topic een filmke van staat). Zelf had ik geluk, ik kon (met m'n v-brakes, hoera) nog net op tijd stoppen of ik had em letterlijk bij de kloten en ik lag een 5-tal meter lager ofzo.
Verder bij een andere afdaling de diepte van een modderpoelke onderschat en van m'n fiets richting de doornstruiken gekatapulteerd.
't Is niet niks, dat moutainbiken.
Vandaag nog eens in Bergerven geweest met een kameraad, en hij is aardig tegen de grond gegaan bij die afdaling met de wortels (waar in het ander topic een filmke van staat). Zelf had ik geluk, ik kon (met m'n v-brakes, hoera) nog net op tijd stoppen of ik had em letterlijk bij de kloten en ik lag een 5-tal meter lager ofzo.
Verder bij een andere afdaling de diepte van een modderpoelke onderschat en van m'n fiets richting de doornstruiken gekatapulteerd.
't Is niet niks, dat moutainbiken.
- konijninbos
- Mountainbiker
Post by konijninbos »
FF rechtzetting ...bike staat niet te koop , was maar om te zeveren ...
Maar het was wel wat overmoedig van me om mee te willen gaan ...
De details over het waarom leg ik liever niet hier uit, is gewoon een medische kwestie ...
Maar tja het idee van de mannen van het forum hier uit de beurt ne keer te zien en hun bikes te bewonderen sprak me wel aan .
Was zelfs vrijdagavond nog snel met madam via het kanaal dat hotel gaan zoeken
Enfin , volgende keer zult ge me nog wel zien daar , ondertussen werk ik nog wat aan conditie ...
Greetz
Maar het was wel wat overmoedig van me om mee te willen gaan ...
De details over het waarom leg ik liever niet hier uit, is gewoon een medische kwestie ...
Maar tja het idee van de mannen van het forum hier uit de beurt ne keer te zien en hun bikes te bewonderen sprak me wel aan .
Was zelfs vrijdagavond nog snel met madam via het kanaal dat hotel gaan zoeken
Enfin , volgende keer zult ge me nog wel zien daar , ondertussen werk ik nog wat aan conditie ...
Greetz
- Angelo.
- Mountainbiker
Bij zo'n afdalingen MOET je altijd wat afstand nemen. Dit voor je eigen veiligheid als die van je vrienden. Het eerste wat ik zeg als ik zo iets doe, is tegen mijne achterligger zeggen dat hem maar eerst een second of 5 wacht vooraleer hem naar onderkomt.Levitation wrote:
.
Want jij nu gedaan hebt, is eigenlijk onverantwoord.
- Levitation
- Mountainbiker
Post by Levitation »
Natuurlijk hou ik afstand he, ik ben ook geen debiel.Angelo. wrote:Bij zo'n afdalingen MOET je altijd wat afstand nemen. Dit voor je eigen veiligheid als die van je vrienden. Het eerste wat ik zeg als ik zo iets doe, is tegen mijne achterligger zeggen dat hem maar eerst een second of 5 wacht vooraleer hem naar onderkomt.Levitation wrote:
.
Want jij nu gedaan hebt, is eigenlijk onverantwoord.
Punt is dat ik dacht dat dit één van de afdalingen was met de steile wanden opzij, die natuurlijk niet zo vol met wortels enzo liggen en niet zo gevaarlijk zijn. Vandaar schrokken we ook allebei en ging het even fout.
Ik vind trouwens dat je nogal snel conclusies trekt zonder erbij geweest te zijn, maar kom.
- Angelo.
- Mountainbiker
Je moet me zeker niet verkeerd begrijpen. Ik weet welk pad je voor ogen had toen je aan die afdaling begon en ik weet dat het dan enorm schrikken is wanneer je aan die wortelsectie komt.
Maar wanneer iemand zegt dat hem net op tijd stilkomt of anders had je hem bij de kloten. Ja, dan is het niet moeilijk om conclusies te trekken.
Maar kom, via schrift wordt meestal toch veel iet of wat verkeerd begrepen/gelezen.
Spring volgende keer maar eens mee op de trein, dat babbelt makkelijker.
Maar wanneer iemand zegt dat hem net op tijd stilkomt of anders had je hem bij de kloten. Ja, dan is het niet moeilijk om conclusies te trekken.
Maar kom, via schrift wordt meestal toch veel iet of wat verkeerd begrepen/gelezen.
Spring volgende keer maar eens mee op de trein, dat babbelt makkelijker.