Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
SniperKitten
Mountainbiker

Sorry Jakke

Post by SniperKitten »

Ik zie het verdikke telaat, was gisteren ook gaan racen terug naar hamme en ben van één van de dijken gereden, resultaat band plat, body kapot en ik geen reserveband, knie lag open... (tevoet van hamme driegoten naar dendermonde)
Da's de tweede body dat'k naar de kl*ten krijg...
...vergeef het mij, ik wou echt rijden vandaag maar zal niet lukken eventjes (tot mtb weer in orde is, hopelijk kan ie straks direct gemaakt worden, da's de 2de body op 1 maand tijd)
Het eerste wat'k mij nu koop is een helm, pomp en reservebanden!
SniperKitten
Mountainbiker

Maar

Post by SniperKitten »

als het meezit en alles terug heb kan deze namiddag nog wel en maandag heb ik een dagje verlof...(wil ik eens een ferm toerke doen) BTW zijde gij de jakke die vroeger (misschien nu nog) veel in de poolbar aan het station kwam? (kikkeren met den d'haese en consoorten)?
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Ik dacht het al #-o

Gisteren ook nog gaan rijden, ge hebt de smaak goed te pakken =D> :drunk:

Deze morgen vertrokken (toch maar eens aan saske langsgeweest ;-) ) en de route van Berlare gaan rijden. Blauw valt goed mee maar groen is echt wel te veel asfalt :( Door de wind en het minder goeie weer toch nog mooie training en uiteindelijk 65km op de teller.

Wel ambras gemaakt met nen boer :evil:

Toen ik net voorbij de start en aankomst kwam reed ik een veldbaan in. Ik had goed wat snelheid en ineens zie ik er een prikkeldraad gespannen over de weg, ik onmiddellijk alles dichtgesmeten en net op tijd nog kunnen remmen (ik zou het bewust nooit zo kunnen herhalen hebben). Niemand te bespeuren dus haal ik dat weg zodat ik door kon ... hoor ik ineens iemand roepen naar me. De koeien werden blijkbaar naar de wei gedaan dus heb ik de prikkeldraad teruggehangen. Toen ik die boer voorbij reed begint die daar nog wat te klagen en zagen ... onbegrijpelijk !! Ik verongeluk me daar bijna, ik respecteer dat hij z'n werk moet doen en hang dat nog terug ook en ik krijg daar nog de huid volgescholden !! Ik heb 'm dan maar eens op z'n plaats gezet ... met gewoon een oude vod aan die draad te hangen zodat ik de prikkeldraad goed kon zien zou er geen probleem zijn :roll:

Wel jammer dat je niet mee kon want ik heb mezelf nog een goeie apres-bike geschonken door in Appelsfeer af te stappen voor een West Vleteren =D>

Ik maakte inderdaad deel uit van de kikker-ploeg van The Poolbar, tegenwoordig ziet m'n leven er wel veel rustiger en iets sportiever uit :lol:
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

@sniperkitten : Bike ondertussen terug in orde ?? Koop u maar enkele Body's in reserve :lol: Wat zijn de bike-plannen voor vandaag, ik kan niet meerijden daar ik aan't werken ben :^o maar wel benieuwd :oops:
SniperKitten
Mountainbiker

Aalst

Post by SniperKitten »

Bike is terug in orde en heb vandaag de rode en groene route van Aalst even gereden, rood is echt tof, nu merk'k dat'k nog veel moet trainen héhé... Groen ligt er alles behalve duidelijk bij (heb ze dan maar 2x gedaan), wegens wegenwerken zijn er sommige bordjes verdwenen.

Had 63 km op de teller en was leuk weertje, ook ambras gehad :evil: met nen boer onder de brug van gijzegem, reed me ver omver en week niet uit, brult dan nog dat'k zijn baan kapot rij... met mijn fietske... Heb bloso gebeld en gevraagd of het privé weg was, ventje was snel weg toen'k zijn adres vroeg. Als je dus afgeblaft wordt door ne vent van over de 100 kg, met ne bordeau citroën, doe hem de groeten en zeg hem dat diene weg van iedereen is.

En jakke diene après bike :drunk: hebde tegoed, en da ritje :bounce: ook (misschien vant weekend rood, groen, blauw van aalst en een stukske millenium)
Gun*666
Mountainbiker

Re: Aalst

Post by Gun*666 »

SniperKitten wrote:Bike is terug in orde en heb vandaag de rode en groene route van Aalst even gereden, rood is echt tof, nu merk'k dat'k nog veel moet trainen héhé... Groen ligt er alles behalve duidelijk bij (heb ze dan maar 2x gedaan), wegens wegenwerken zijn er sommige bordjes verdwenen.

Had 63 km op de teller en was leuk weertje, ook ambras gehad :evil: met nen boer onder de brug van gijzegem, reed me ver omver en week niet uit, brult dan nog dat'k zijn baan kapot rij... met mijn fietske... Heb bloso gebeld en gevraagd of het privé weg was, ventje was snel weg toen'k zijn adres vroeg. Als je dus afgeblaft wordt door ne vent van over de 100 kg, met ne bordeau citroën, doe hem de groeten en zeg hem dat diene weg van iedereen is.

En jakke diene après bike :drunk: hebde tegoed, en da ritje :bounce: ook (misschien vant weekend rood, groen, blauw van aalst en een stukske millenium)
=D> =D> Goe bezig we moeten is samen biken he eens ik weer paraat sta zal ik je eens iets laten weten :lol:
flaming_jakke
Mountainbiker

Re: Aalst

Post by flaming_jakke »

SniperKitten wrote:Bike is terug in orde en heb vandaag de rode en groene route van Aalst even gereden, rood is echt tof, nu merk'k dat'k nog veel moet trainen héhé... Groen ligt er alles behalve duidelijk bij (heb ze dan maar 2x gedaan), wegens wegenwerken zijn er sommige bordjes verdwenen.

Op Groene van Aalst hebben we inderdaad ook enkele problemen gekend, verder wel mooie route met enkele pittige stukjes ... leuk !

Die boeren hebben blijkbaar hun loeten :evil:

Komend weekend kan ik niet, ik ga zaterdag Werchter onveilig maken :bounce: :drunk:

Apres bike van afgelopen weekend =D>
Image
SniperKitten
Mountainbiker

Post by SniperKitten »

Amai beestig fietske jakke, wel euuh manne als'k meerij beetje compassie hé, ik haal de schoon gemiddeldes die jullie rijden nog lang niet hé

@jakke veel leute op de wei hé, zonnecrème ni vergeten hé :wink:
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Ben nog steeds tevreden van m'n aankoop =D> De fiets beantwoord aan hetgeen ik nodig had nl. komfortabel fiets om vlot rond te toeren ;-)

Don't worry; iedereen houd rekening met iedereen ! Dat is mijnsinziens toch een basisgedachte van het mountainbiken.

Ik kan het weten ze moeten genoeg op mij wachten :P Zelf ben ik ook niet de snelste, ben een dieselke (hé TimDC ;-) ).

Morgen Radiohead op't programma, ik kijk er al naar uit !! Het zal weer de max van een dagje worden !

Damn: I LOVE LIFE :drunk: (o)
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Hey Jakke ge had beter mee gaan biken in Breedhout, amai dat was nogal een training voor Houffa 1400hm op de 82km en op sommige plaatsen zeer technisch, zowel bergop (op mijn trippelke vooraan) als bergaf. Goed geamuseerd maar wel stik kapot.
Had toch nog gemiddeld 19,6 dus niet zo slecht vond ik.

Waneer kunt ge dees week eens meegaan, op een avond of zo?
Ik ben in congé dus stel maar iets voor hé!
Post Reply